Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjening på hjemmeside annoncer - hvor meget må man tjene?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

til hverdag er jeg selvstændig og har en fysisk butik, som jeg driver. I min fritid har jeg en community hjemmeside, som i dag har en del trafik. Jeg er blevet tilbudt, at få annoncer på min hjemmeside og få en betaling hver måned fra et annonce firma.

Mit spørgsmål er, hvor meget må jeg tjene på annoncer uden at skulle oplyse det til SKAT?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alt hvad du tjener skal oplyses til Skat.

Tilmeldt 7. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg har tidligere haft Google annoncer. Hvor jeg kun har tjent få penge....de skal også oplyses kan jeg forstå. Jeg troede bare, at der var noget med, at man kan tjene op til 50.000 kr om året uden at skulle betale SKAT. Men jeg er måske helt galt på den. Det var måske omkring min SU-tider man kunne gøre det. :) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må OMSÆTTE for 50k inden du skal betale moms. Omsætter du for 50.001 kr så skal du betale moms af HELE beløbet. Du blander ting sammen ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

alle dansker har et grunddrag efter det betales skat og hvis hjemmeboende SU som jeg går  udfra for ellers kommer du over bundfradraget .

Det skal dog siges det er ikke meget i skat man betaler i SU udenboede hvis du har lidt gæld i banken er der fradrag for de renter derved betales mindre i skat 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Du må OMSÆTTE for 50k inden du skal betale moms. Omsætter du for 50.001 kr så skal du betale moms af HELE beløbet. Du blander ting sammen ;)

Enig; omsætter du for over 50K / 12 mdr så skal du have et CVR nr (minimum en enkeltmandsvirksomhed). 

Du skal stadig holde regnskab og indberette det.  

Men, hvis du allerede har en forretning (som enkeltmandsvirksomhed), så MENER jeg ikke at 50K loftet gælder for dig, men så skal du enten stifte et selskab til det, eller kører det igennem enkeltmandsvirksomheden

Jeg er IKKE stærk i dette - og er kun hukommenlsen der siger mig at det er noget i den retning - så TJEK DET OP med en revisor

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)