Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sælge App ide?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er det muligt at sælge ide til en app? Vil helst ikke afsløre ideen, den er dog meget simpel og jeg tror på, at mange vil have glæde af den Wink

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Idé er lig med 0 kr værd - medmindre du har kuren til kræft :-) 

Sorry to say it; 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Idé er lig med 0 kr værd - medmindre du har kuren til kræft :-) 

Sorry to say it; 

Jeg skulle lige til at lægge samme video op fra Martin Thorborg.... En ide er 0,00001% - udførelsen er resten.
Men held og lykke! :-)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik jeg kan se du vil betale for en kur mod cancer, jeg har altså et ret godt bud på noget der måske virker, det må du læse hvis du vil. Det er ret langt så jeg har aldrig læst det til ende, men

Jeg ved at ifølge sagn fra gamle tider lå der i tidernes morgen en ø i Atlanterhavet som på et tidspunkt led samme skæbne som Atlantis, de ø hed Hi Brazil. Ifølge sagnet ville disse mennesker ikke have noget med almindelige europæere at gøre og levede et liv hvor de bl.a. havde en kur mod de fleste farlige sygdomme herunder cancer - deres kur var at bruge en bestemt frekvens.

For at bekræfte har jeg set en video (der i teorien kunne være fake) hvor 4 læger på et kinesisk sygehus scanner en patient med ultralyd så man kan se hans cancer i realtime. Mens man ser den begynder de 4 læger at sige et ifølge dem ligegyldigt ord i takt gennem flere minutter, mens de gør det kan man se hvordan leveren dræber canceren og genskaber sig selv. Jeg ved ikke om det har noget med hinanden at gøre men det vil vel også have en frekvens.

Nå men sagen er at en kræftforsker allerede omkring 1930 påstod at have opfundet en maskine der vha. frekvens dræber cancer ved en 3minutters behandling med frekvens og 3 dage til at få det ud af kroppen, du kan selv læse historien. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro, men af det jeg læser ER der en vis sandhed i det men mange scams der prøver at profitere på det.

http://fuel-efficient-vehicles.org/energy-news/?page_id=1352

Og mere info/salgsside:

http://www.rifedigital.com/

Nå det var måske lige for at provokere lidt, men man kan altså også få en gratis ide til kur mod cancer, så nu er det vel heller ikke noget værd lol

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Nå det var måske lige for at provokere lidt, men man kan altså også få en gratis ide til kur mod cancer, så nu er det vel heller ikke noget værd lol

Hej, 

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du konkret prøver at få ud af dette? 

Jeg har i min korte liv startet rigtigt mange projekter - jeg har tilmed nogle gang smidt 100-200 seriøse koncentrede arbejdstimer ind i at udvikle et fedt koncept etc - men af forskellige årsager ikke udført det. Få år efter kan jeg se at andre har hevet samme idé til en forretning der omsætter for over 100 millioner kroner. 

Alle der har prøvet at tage et bad, har prøvet at få idéer. Come on, idéer er det mindste. 

Der hvor jeg ALTID har fejlet er eksikveringen. Sammensætte det rigtige hold er pisse svært. 

Jeg er ikke helt klar over hvad du prøver at opnå med dit indlæg - jeg prøver at give trådstarter stor værdi, udfra mine erfaringer. Den eneste dansker jeg lige kunne finde på Youtube var Thorborg. 

Jeg tror Gary Vaynerchuk forklare det bedre end jeg her: 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)