Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 11
Fra  Startupweb Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er netop blevet færdig med min hjemmeside og ville sætte pris på lidt feedback både negativt og positivt. Hvis i har nogle forslag til ændringer, noget i ikke bryder jer om eller små rettelser må i endeligt give lyd. Alle kommentarer vil blive taget til efterretning og er meget værdsat. :-)

http://startupweb.dk/

Mange tak på forhånd.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa, 

Med mit branchekendskab vil jeg råde dig lidt ift. de budgetter der er er angivet. +10.000 kr. er simpelthen for bredt. Synes du skulle lave et par intervaller mere. 10.000 - 25.000 og 25.001 - 50.000 kr. 

Rigtig fedt design. Simpelt og brugervenligt. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er enig i, at du skal ændre budgettet - det er simpelthen for bredt at skrive +10.000... Der er rimelig stor forskel på 12.00 og 155.000.000 (spøg til siide, men you get the point) :-)

Ellers ser det fint ud.

Hvad med noget mere tekst? Og måske synliggøre jeres kontaktoplysninger.... Jeg kan kun se, at der står "kontakt" nederst i højre hjørne. 

Held og lykke. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

forsiden den mangler antal tegn i  meta beskrivelsen og bloggen mangler både antal tegn i meta beskrivelsen og antal tegn i  titlen , links siden mangler meta beskrivelsen , den ideel meta beskrivelsen er 120 tegn til 160 tegn de er for korte titler siden er ideel 40-60 tegn.

mere tekst hele siden der forklare jeres produkt det ideel for en side er 500 ord med h1 overskrifter og underoverskrifter h2 og teksten h3 og h4 

social på siden jeg savner både link til din facebook firma side og en like og del knap , google plus er også en seo fordel.

få et cvr nummer i fodnoten på siden lav en kontakt siden med info adresse hvem er i og en kontaktformular derved let og enkelt at kontakte jer.

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 11
Fra  Startupweb Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Tusind tak for feedback alle 3. :-) har ændret i intervallerne i budget og vil tænke over hvordan jeg får mere tekst ind på siden og skal også have optimeret metabeskrivelserne.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Startupweb:

Fedt! Tusind tak for feedback alle 3. :-) har ændret i intervallerne i budget og vil tænke over hvordan jeg får mere tekst ind på siden og skal også have optimeret metabeskrivelserne.

Super fedt. Send mig gerne en præsentation af dit forretningskoncept ved lejlighed. Det ser spændende ud :-) 

simon@erhvervshjemmesider.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)