Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du mod på at prøve kræfter af med enten programmering eller kommunikation? Vi søger teammedlemmer :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Spanien
Tilmeldt 7. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Fra  MealMatch Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino-brugere 
Vi er to der er ved at starte en app-baseret virksomhed. Vores koncept er ved at blive udviklet til iOS af en ekstern udvikler. Appen er færdig inden for den næste måned og vi lancerer vores app i september. 
Vi søger en programmør der er frisk på at være en del af holdet, dvs være en medejer. Personen skal kunne opdatere iOS app’en, udvikle android app'en og en funktionel hjemmeside
Derudover søger vi en person, som vi også ønsker skal være medejer, der har en stærk profil indenfor kommunikation, det visuelle udtryk og grafisk design. 
Det er vigtigt for os at begge personer er interesseret i konceptet, og passioneret omkring dettte. Det er vigtigt for os at de er lige så passionerede omkring dette som os, og går lige så meget op i at udvikle et produkt der møder markedet og vores fælles vision. 
Vi ønsker denne model da pengene “ikke hænger på træerne” for en ung iværksætter, samt at vores erfaring viser at eksterne personer har en tendens til at være ligeglade med konceptet og derfor levere halve løsninger. 
Ønsker du at høre mere om konceptet, eller kunne egentlig godt se dig selv sidde i et iværksætterfirma, så tøv ikke med at kontakt mig på tlf eller mail. 
Alle spørgsmål er velkommne! Jeg ser frem til at høre fra dig :) 
Mange hilsener
Freya Christiansen Oropeza
+45 2887 4886 
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ked af at spørge men hvad var jeres ide med at arbejde sådan?

Det lyder som om at i har sparet penge sammen til en virksomhed, men bruger alle pengene på at lave under 1/3 af IT arbejdet, for derefter at søge en IT partner der for 1/3 - 1/4 ejerskab af jeres ide kan få lov til gratis at udføre 2/3-3/4 af arbejdet i jeres virksomhed?

Er der kø for at komme med på vognen?

Havde i haft penge til opgaven kunne nogle programmører have hjulpet jer til at lave alle 3 IT dele for den pris en dansk iphone programmør tager for sit arbejde...hvad har i at handle med nu?

Fra Spanien
Tilmeldt 7. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Fra  MealMatch Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A 

Hvis du giver mig din mail. Vil jeg rigtig gerne fortælle en masse om konceptet og besvare dine spørgsmål :) 

Hilsen 

Freya 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)