Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har den seneste tid været igennem en proces med at lave webshoppen ditcomputerspil.dk 

Den er midlertiddig på denne adresse: https://ditcomputerspil-dk.myshopify.com/

I den forbindelse ville vi rigtig gerne have noget feedback på den "nye" side. Hvad fungerer, hvad fungerer ikke, er der åbenlyse fejl vi ikke har set etc...... Både positiv og negativ feedback skal være hjertelig velkomment.

På forhånd mange tak for hjælpen!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kenneth

Der står dette når jeg til går din side og jeg har ikke noget kode ord ?

Ditcomputerspil.dk

Will be opening soon...

Enter store using password:

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth 

Som allerede nævnt så beder sitet om en kodeord før man kan tilgå dette. Skriv gerne i tråden når dette er gjort, så kommer jeg meget gerne med feedback :-) 

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der åbent for den.. Skulle bare lige ændre noget.. Se lige bort fra Facebook like siden, det er fra et af mine andre projekter..

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth 

I forhold til brugervenligheden så er du ganske fint kørende. Overskuelig menu med tilhørende kategorier. Dog synes jeg er det visuelle mangler en del. Nu ved jeg ikke hvilken profil du konkret efterstræber, men jeg savner noget visuelt - specielt med forbehold for at dit logo er markant i farve. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes i meget neutral design , jeg savner et personligt præg over siden end bare standard 

der er ingen tekst på siden der lav en god tekst på 5-10 linjer nederste siden det gør siden bliver nemmere at søgeord optimere generelt mangler der tekst overalt siden om jer siden , skriv nogle produkt beskrivelser hvad produktet omhandler .

billeder næsten alle har al tekst på siden ,jeg kunne se de fleste de mangler titler på siden 

flere undersider de mangler det ideel antal tegn i titlen imellem 40 og 60 tegn mange undersider er under det ideel .

der mangler på siden google plus .

jeg savner en kontakt siden hvor der er en kontaktformular derved nemmere at kontakte jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tak for jeres svar..

Der kommer meget mere tekst.. Bla. Omkring vores forskellige genre.. Der kommer også mere tekst i fx. Om os osv..

Siden er lavet helt om i forhold til temaet fra starten.. Tænker også lidt på at der kommer en pris kategori under genre.. Så hvis man søger fx. Spil under 99 kr trygger man på den kategori og så kommer alle spil under det beløb osv.. Hvad mener i om sådan noget??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)