Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blank page of death (Wordpress)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Har fået dette problem, at min side www.fitnesslivet.dk kun viser en blank side. Har google problemet og prøvet adskillige ting uden held.
Jeg var inde og redigere i noget tekst og gemte, og så næste gang jeg reloadede så var siden blank.

Har prøvet at gå ind på meebox > public mappen > config.php og ændre false til true under debugging og så reloade. Men ingenting
Har prøvet at slette alle mine temaer bortset fra twenthysixteen og reloade, men intet.
Har hentet filezilla og prøvet at oprette forbindelse / logge ind via de informationer jeg fik af meebox da jeg oprettede sitet, men af en eller anden grund kan den godt oprette forbindelse, men ikke connecte til serveren

Hvad kan problemet og løsningen være? Er helt på bar bund her.

Tak på forhånd!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis problemet lige er opstået idag, så tag fat i din udbyder (meebox), og bed dem om at genskabe den backup der er lavet i nattetimerne. Der er normalt backup hver dag/nat på et webhotel.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisHansen:
informationer jeg fik af meebox da jeg oprettede sitet,

 

Hej.

Da du oprettede dit website med 1click install, da har den lavet en automatisk backup (hvis du har indstillet den til det) og kan reload din backup.

 

Mvh. Niels

Webdesign

 

https://itwebsite.dk

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis.

Send mig en mail (mail adresse finder du på dicm.dk eller du kan sende en privat besked her) med login oplysningerne til Meebox, så ser jeg på det senere i aften. Uden at det koster dig noget.

Sådan noget plejer at være rigtig nemt at løse. 

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene alle sammen.

@Kim - Har sendt en mail 

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har fået det op og kører, men har et nyt problem. Når jeg går ind på mine sider får jeg disse meddelser:

The requested URL was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Hvad er problemet? Noget med permalinks?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ser ud til der måske er lidt hjælp og hente her. Wordpress opdatering hvordan fjerner jeg den, Og der er noget sikkerhed på, kan jeg godt være det i wordpress eller skal det være et andet sted jeg skal gøre det. angående 1 har jeg lagt mærke til at den opdatere rimelige tit 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)