Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne registrering og betaling

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så får man sit domæne betaler en standard pris, køre et kæmpe brand op omkring det og så pludselig og hæver de prisen til 10 gange så meget.  Må de det, hvordan gardere man sig imod dette?    

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Du kan jo flytte til et andet webhotel?
2. hæver de ikke prisen fordi du bruger mere? Eller læser jeg dit spørgsmål forkert?

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg snakker udelukkende domæne registrering (ikke hosting) og det er ikke .dk .

Kan man bare lige sådan flytte domæne? Hvis jeg registrere hos X, og så søger på domænet hos Y, så skulle navnet jo gerne være spærret/taget, og X kan jo faktisk vælge at låse det.

     

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du afsløre hvilket land/endelse domænet har?

Selv har jeg et udenlandsk domæne jeg netop kan se er gået fra 200kr om året til 800kr om året - Det var alligevel lidt af en forskel på et år :S Flytter jeg det til en udenlandsk udbyder kan jeg komme ned på 5-600kr - Men der er det landet der har domæne-endelsen der har ændret prisen.

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

mandeblad: det er sådan noget jeg netop vil undgå.  Jeg havde et gammelt domænenavn blandt andet .com (Florida), hvor prisen steg voldsomt, og  de har ikke vist vilje til at samarbejde på ny, jeg kan købe den igen hos dem men er låst hos andre. Anyway, det er også dyrt at ringe dertil. Så finder en anden udbyder her i Europa og finder på et nyt navn, måske det viser sig at være det bedste .

Jeg vil gerne sikre mig at jeg ikke pludselig står der med håret i postkassen og bliver afpresset. Jeg overvejer .com og .pro, men der er jo åbnet op for et hav af nye endelser. Det skal ikke være lande endelser.            

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

tak, ja og nu koster domænet over 2000 dollars (NB), det er lige voldsomt nok. Kan dog se at domænet nu står ledigt hos Namecheap som premium, altså står som ledigt, mens det er lukket andre steder.

Har spurgt Icann og de siger i basalt set at det er op til udbyderne selv, men at I særlige ekstrem grove tilfælde kan man klage. 

     

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)