Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Energisk og ung kvinde søger elevplads eller job i rejsebranchen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 
Jeg er en ung kvinde på 24, som søger en elevplads som kontorelev, eller job i rejsebranchen evt. som kunde konsulent. Jeg søger primært i Nordjylland.

Jeg har tidligere beskæftiget mig med service og salg over de seneste 7 år, i form af opsøgende kundevejledning og salg gennem mine jobs som sælger og salgsleder. Her har jeg blandt andet kompetencer indenfor kundebetjening, samarbejde, service, ansvar, salg samt hvad der ellers hører sig under den daglige drift i en dagligvarebutik.

Som person er jeg meget selvstændig, arbejdsom og kan bidrage med massere af gåpåmod, vilje samt et positiv og imødekommende sind. Jeg er målbevidst og arbejder professionelt og engageret både selvstændigt og i teams. Personligt ser jeg det som en fordel, at der på en arbejdsplads er travlt, og mange forskellige kunder, da det er med til at gøre dagene forskellige og anderledes. 

Hvis nogen kender nogen, som mangler en konsulent eller elev, håber jeg meget at i vil viderebringe mig information herom.

MVH Kristine  

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristine,

Brændærgerligt at du søger noget i Nordjylland! :) Jeg havde ellers måske noget til dig, hvis du boede i nærheden af Købanhavn...

- FlyETA.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)