Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatisk like på instagram

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer
Er der nogen der har erfaringer med automatisk like på Instagram?


- Kan man vælge hvilke profiler man automatisk vil like?
- Er der ulemper jeg bør overveje?
- Hvordan kommer jeg igang i praksis?

Jeg håber at I kan hjælpe!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mess2014:


- Er der ulemper jeg bør overveje?

Det er der bestemt. Der er mange virksomheder, der liker og følger alle mulige folk, så de kan få dem til at følge virksomheden. Det virker useriøst og uprofessionelt når en firmakonto på InstraGram agere således. Det er klart, at det kan godt gøres smart, hvis du liker alle hashtags med dit firmanavn eller ligende, så det ikke bliver overdrevet. :-)

Held og lykke.

Jeg tillader mig at citere: 

"En anden side af dette er at sætte en bot til automatisk at like bestemte hashtags. Er det smart markedsføring af sit brugernavn, en smart måde at samle billeder der inspirerer en, eller blot spam? Jeg kan sagtens se fordelene ved at få samlet alle billeder med et hashtag, som man interesserer sig for, men så alligevel – man kan jo bare trygge på hashtagget og få det samme ud af det. Dette efterlader os med markedsføring af sit brugernavn og spam, som vel egentlig kan klistres sammen til én. Spam med sit brugernavn. Er det okay?"

 

 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Mess2014:


- Er der ulemper jeg bør overveje?

Det er der bestemt. Der er mange virksomheder, der liker og følger alle mulige folk, så de kan få dem til at følge virksomheden. Det virker useriøst og uprofessionelt når en firmakonto på InstraGram agere således. Det er klart, at det kan godt gøres smart, hvis du liker alle hashtags med dit firmanavn eller ligende, så det ikke bliver overdrevet. :-)

Held og lykke.

Jeg tillader mig at citere: 

"En anden side af dette er at sætte en bot til automatisk at like bestemte hashtags. Er det smart markedsføring af sit brugernavn, en smart måde at samle billeder der inspirerer en, eller blot spam? Jeg kan sagtens se fordelene ved at få samlet alle billeder med et hashtag, som man interesserer sig for, men så alligevel – man kan jo bare trygge på hashtagget og få det samme ud af det. Dette efterlader os med markedsføring af sit brugernavn og spam, som vel egentlig kan klistres sammen til én. Spam med sit brugernavn. Er det okay?"

Når du tillader dig at citere, er det altså god skik at nævne hvem man citerer!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mess2014:

Når du tillader dig at citere, er det altså god skik at nævne hvem man citerer!

Du kan da få det her, hvis du mener, at det har relevans. Så skal du være velkommen til at gennemlæse mine kilder :-)

http://unitate.dk/kob-dig-til-flere-followers-pa-instagram/

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Du kan da få det her, hvis du mener, at det har relevans. Så skal du være velkommen til at gennemlæse mine kilder :-)

http://unitate.dk/kob-dig-til-flere-followers-pa-instagram/

Det har relevans i forhold til at du citerer noget du har læst et andet sted, og som har en ophavsmand/kvinde.

Som skrevet før; det er god skik at nævne hvem man citerer.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mess2014, 

Jeg har ikke selv personligt erfaring med det, men du kan sagtens få en bote til at like x-hashtags, som skulle have relavans for din målgruppe. Jeg synes godt, at det kan virke for spam-agtigt og det kan også gå over gevind. Det afhænger måske af hvilket produkt og målgruppe du har samt hvordan du ønsker at markedsføre din virksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)