Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frisk ung gut søger job som sælger.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, da jeg i en længere periode har søgt job som sælger uden held, prøver jeg da lige her. 
Læs min ansøgning, i kommer ikke til at fortryde det.
Sætter selvfølgelig stor pris på kritik af min ansøgning, da jeg som også skrevet altid bestræber mig på at forbedre mig.

Er der nogen der kunne bruge en gut som mig, kontakt mig da. 
Kontaktinformationer står i ansøgningen, tak på forhånd. Wink

5554.Jimmy Kaltoft Andersen Ansøgning..docx

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Din ansøgning fremstår noget sjusket.

Marginer hopper og danser få styr på det.

Du skriver du er god til at formulere dig skriftligt, det er ikke mit indtryk. Manglende nutids "r" og roden rundt mellem nutid og datid. Eksempel: Du skriver syntes (datid) i stedet for det korrekte synes (nutid)

Jeg vil råde dig til at alliere dig med en som har styr på dansk retskrivning.

Du skriver alt for meget om dig selv, som ikke vedrører jobbet som sælger. Glem alt det gejl med dine tatoveringer, du nærmest beder om et afslag.

Jeg for nærmest kuldegysninger når du skriver hvorfor du søger videre, på grund af nedslidning og hårdt fysisk arbejde. Din ærlighed er prisværdig, men det skaffer dig ingen samtaler, det tør jeg godt garantere. 

Del din ansøgning op i ansøgning og CV, to separate  dokumenter. 

Skriv hvad du kan bidrage med specifikt i forhold til den virksomhed du søger hos, og det job du søger. Den ansøgning du har nu, er en standard ansøgning som bliver smidt direkte i skraldespanden, fordi den ikke er specifikt målrettet virksomhed og job.

Stop for gud skyld med de der store selfie billeder. Et pasfoto der viser dit ansigt, ikke mere end det.

Nedenfor eksempel på ansøgning og CV på telesalgsjob, prøv selv at google dig frem til andre du kan bruge som skabelon.

http://www.ftf-a.dk/fileadmin/user_upload/dokumenter/cv_og_ansoegninger/Stillingsopslag__ansoegning_og_cv_-_Falck.pdf

Sidst men ikke mindst, husk at opdatere Linkedin profil, facebook m.m. Så du fremstår seriøs. Har ikke checket disse, men det kan du næsten være sikker på en mulig arbejdsgiver vil gøre.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Jeg er fuldstændig enig i ovenstående indlæg.

Jeg vil gerne tilføje, at jeg vil anbefale dig at skræddersy ansøgningen - det er intet værre ned en standardansøgning, der lugter langt væk af, at den er blevet sendt til alle virksomheder på Sjælland - you get the point.

Held og lykke med jobsøgningen!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)