Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop-ekspert: Hjælp til ændring i .tpl-fil

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et lille issue på min side

Oppe i højre hjørne har jeg en "din ønskeliste"-knap som jeg meget gerne vil have væk.

Jeg har deaktiveret og afinstalleret ønskeliste-modulet men knappen er der stadigvæk.

Jeg tror, at jeg skal ind og ændre i selve kodningen under FTP, men jeg er lidt i tvivl om hvad, der skal ændres.

Under themes/themenavn/modules/ kan jeg finde en tpl-fil relateret til wishlist under /blockuserinfo og /wishlist.

En, der kan hjælpe?

Mvh.

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at slette cachen. Det gør du under Avancerede parametre > Ydelse.

/Kjeld

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjeld

Der er krydset af i "Ryd cache hver gang noget er blevet ændret". Dette er desværre ikke løsningen på mit efterhånden irriterende problem. :)

Mvh.

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med clear browcer cache i din browser og ctrl+f5 for at lave en ren refresh?

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mynewart.dk

Kan du ikke kontakte os, så giver vi det gerne et forsøg for dig.

Du henviser bare til denne tråd, så får jeg en af vores teknikere til at kigge på det.

God dag! 

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)