Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samarbejdspartner :) forfatter/journalist/researcher

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn er Trulle.

 

Jeg er ved at starte firma op, det er super spændende og jeg glæder mig umådeligt til at sætte af ”sådan rigtigt ud over klipperne”. Jeg har kikket på mange af jeres brugbare og sjove indlæg, hvor er det skønt at dette sted findes.

 

Det har givet både mod og viden, tak for det.

Håber jeg senere kan give noget tilbage, det vil jeg i hvert fald gå efter.

 

I mit firma Growon ”et show coaching firma”, er konceptet bogholderen og logoet nu på plads. UHA så langt så godt, jeg ved det… der mangler rigtigt meget, især mangler jeg en skrivende samarbejdspartner.

 

Selv er jeg en rigtig ide bobler og kreativ m stort K, skriver alt for langt og meget stor malende, så jeg mangler en fakta fræser, til at sikre at materialet bøger manuskripter og andre skriftlige tiltag, bliver færdige og holder i retten.

 

Denne dejlige specifikke, personlighed helst med interesse i selvudvikling, coaching, eller underholdning, må der da også gerne være godt gang i, og det vil nok være det sikreste hvis ”du” ka tåle at skraldgrine, og kan se det som en udfordring at få andre til at grine med, det skal være sjovt at arbejde, og sjovt at ændre sine vaner, nogle af mottoerne i dette underholdende selvudviklings firma.      

 

Så jeg søger hermed en:

Forfatter/journalist/researcher med selvstændigt initiativ, stor arbejdsglæde og humor. Søges som samarbejdspartner i nyt underholdende selvudviklings firma. Dette koncept er helt nyt og stadig i udviklingsfasen,, hvorfor jeg ikke her vil udbasunerer hvad vi kommer til at lave… lidt hemmelig J indtil vi har det hele på plads, og hvem ved hvad der sker når du kommer ombord?. Så ring på tlf. – 22616158 – eller mail info@trullejansberg.dk hvis dette har fanget din interesse.

 

Mange glade

og nysgerrige hilsner  Trulle Jansberg

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)