Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du stærk til sociale medier? Online Marketing? Hjemmesider?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

vi er en sammenslutning af erfarne gymnasielærere fordelt over landet, vi søger en partner som er stærk i online markedsføring, der ønsker at opstarte en professionel lektiehjælpvirksomhed. 

Vi ønsker at indgå i et samarbejde, hvor vi tilbyder vores arbejdskraft og du skaffer kunderne. 

Send en besked og lad os starte et spændende samarbejde! 

Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Send gerne mere om projektet til mads@a-partner.dk

Tilmeldt 6. Jul 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en ung gut , som er skide god til tysk faktisk kan jeg det flydende , da jeg har boet 2 år i Schweiz og så gået i skole her. Jeg synes selv jeg skide god til at lave hjemmesider med mere ang. Sociale medier. Da jeg er ung tænker jeg , at jeg også kan bringe budskabet ud til mange af dem som virkelig har brug for lektiehjælp , f.eks. Går jeg på en kostskole i Danmark nu, hvor mange elever ville kunne nyde hjælpen. Det er både grundskolen og gymnasie elever som mig selv. Jeg vil slutte af med at sige, at jeg er samarbejdsvilling og , hvis jer interesseret så skriv til mig her inde. Mvh Marco

Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marco, 

tak for din besked. Hvilken email adresse, kan du træffes på?

Tilmeldt 6. Jul 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

skrivtilmarco@hotmail.com

Tilmeldt 4. May 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en ung pige på 19 år. Jeg går stadig i gymnasiet, dog er det her mit sidste år, og derefter står den højstsandsynligt på sabbatår eller ingen uddannelse. Jeg har tidligere arbejdet med frivillig lektiehjælp, og ved derfor hvad det indgår og kræver. Jeg mener selv jeg er god til online markedsføring, da man på HHX lærer meget om markedsføring. Dog kan jeg ikke lave hjemmesider, derimod er jeg ung og derfor kan jeg sprede budskabet til mange elever som har brug for jeres hjælp. Da jeg selv går på gymnasiet, har jeg af erfaring at mange elever værdsætter hjælp. Jeg er selvfølgelig samarbejdsvillig, og som sagt har en masse erfaringer indenfor området. Hvis i er interesseret så giv et kald på +45 20 52 60 08 eller skriv til mig på dyn132@hotmail.com

mvh Nour Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)