Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproducenter i Tyrkiet

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med en drøm om at starte et mærke med kvalitets børnetøj, i den har forbindelse har jeg et par spørgsmål.

Hvor finder jeg en fabrik/producent i tyrkiet der kan fremstille dette?

Kan jeg forvente at fabrikken har et bredt udvalg af stof i forskellige kvaliteter og designs?

Kan jeg aflevere en skitse og inspirationsbilleder og så fremstiller de tøjet ud fra det?

Tak for hjælpen Smile

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan du sagtens.

 - Eneste presserende spørgsmål er, hvor store mængder du vil aftage fra fabrikken.

Tilmeldt 2. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med vil jeg selvfølgelig gerne have lavet nogen prøver, og derefter en 50-100 stk af hvert design.

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejder som freelance Istanbul indenfor tekstil. Hvor jeg bla producerer for forskellige danske brands. 50-100 t-shirts er meget i underkanten...

Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 30
Fra  Zia´s systue Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan hjælpe dig, hvis du ønsker dine vare eller prototyper syet i Danmark!
jeg ejer en systue i Struer, og vi syer ofte prototyper og kollektioner op for virksomheder!

Du kan evt. se mere op www.ziassystue.dk

Kontakt mig og vi booker et møde!
Juliezia@gmail.com
Mobil: 61997253

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tage et smut til Istanbul en uge og du vil ret hurtigt kunne komme på besøg hos mange producenter. Der er virkelig mange. Jeg har selv fået produceret noget dernede. Held og lykke

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Har du måske noget kontakt til skjorter og jakkesæt syet efter mål ...?? (I Tyrkiet)

Mvh
S.A

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre, det var for 12 år siden jeg var i den branche.
Men jeg vil stadig anbefale at tage derned. Du kan nemt blive guidet dernede, og finde nogen som passer til dine behov.

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Fra Rønde
Tilmeldt 5. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Fra  DogDays.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan se det er en gl. tråde, men vil lige høre alligevel. Jeg kan godt se det er en god ide at rejse rundt dernede, men hvor begynder man og hvor får man kontakterne? og hvem guider en dernede.

mvh DogDays.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanja Laursen:
Jeg kan godt se det er en god ide at rejse rundt dernede, men hvor begynder man og hvor får man kontakterne? og hvem guider en dernede.

Det vil være spild af penge at rejse derned uden nogle kontakter/ aftaler på forhånd, ligeledes bør man nok overvejen om man god nok på engelsk til at forhandle, det kræver jo kendskab til del fagtekninske udtryk.

Jeg vil anbefale at du søger kontakter f.eks fra en international fagmesse alternativt kan en dansk branche forening måske hjælpe dig.

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)