Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørende sælger / partner søges hele landet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hemmet
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Til et spændene projekt søger jeg op til 4 partnere / sælgere der har lyst til at tilbringe alt deres tid på landevejen.

Du har mulighed for at blive partner i en virksomhed med stort potentielle - GRATIS !

Forstået på den måde, at du skal investere din kostbare tid og ligge bil og brændstof til i en periode på 3 - 6 måneder. Dette ser jeg også som en lille investering i forhold til den mulighed jeg ser for vores samarbejde.

Du har et drive og en evne til at sælge.
Din alder er ikke vigtig.
Du kan stille egen bil til rådighed.
Du kan arbejde ulønnet i op til et halvt år.

Du kan godt have et arbejde ved siden af, men du skal kunne ligge mange timer i dette projekt i dagtimerne. Jo flere timer du kan bruge, jo før kan du begynde at tjene penge.

Jeg søger 4 personer til 4 distrikter:

- Sjælland

- Sønderjylland

- Midtjylland

- Nordjylland


Det er aftaler om indsamling af affald fra butikker, et fragment der i dag smides ud med brændbart affald og egentlig har en høj værdi. Butikkerne betaler i dag for at komme af med det, nu kan de i stedet donere affaldet og de er med til at støtte velgørende formål med et anseeligt beløb.

Spar penge, skån miljøet og støt en hjælpeorganisation - det bliver ikke nemmere at sælge.

Der er flere forskellige muligheder for en ejerstruktur, men du vil blive medejer og det bliver på en måde vi alle bliver glade for.

Du kan komme til at få et fuldtidsarbejde med en god månedsløn, hvis du knokler for det.


Jeg har brugt mange år på at få projektet finpudset, så det er ikke uigennemtænkt og det har også været igennem en del justeringer af forretningsplanen for nå dertil projektet er i dag. Undervejs har jeg modtaget støtte fra Væksthus Midtjylland og blevet kåret til Årets Iværksætter af Erhverscentret i Ringkøbing-Skjern kommune.

Jeg ser frem til at høre fra mine kommende partnere.

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det lyder da spændende, vil gerne høre nærmere omkring det og evt info, skriv til bicakd@hotmail.com

Fra Farum
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant skriv til hpjd@yahoo.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)