Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må min søn forbinde sin You Tube konto til min godkendte Adsense konto

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mon jeg er kommet det rigtige sted hen for at finde svar? Det satser jeg på. Jeg har en søn på 14 år, som i løbet af de sidste 2 måneder har fundet en niche på You TUbe, som får hans visninger og abonnenter til at stige eksplosivt. 

Han vil gerne tjene penge på det samtidigt, men da han ikke er 18 år, kan han ikke få en Adsense konto. Jeg var selv meget aktiv for flere år tilbage med diverse blogge på nettet og tjente godt via min egen Adsense konto. Nu er spørgsmålet så - må min Adsense konto forbindes til hans You Tube konto uden at vi skal søge om tilladelse nogen steder? Jeg påtager mig selvfølgelig alle eventuelle spørgsmål og forhold angående skat mv. 

Jeg kan simpelthen ikke finde svaret på nogen af You Tube eller Googles mange sider. Ingen steder er der heller ikke mulighed for at sende dem en mail.

Nogen, der ved noget om dette?

Håbefulde hilsener Anna

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

du vil være skattepligtig af indtægerne da det jo er dig der tjener pengene og du kan ikke ansætte din søn når han er under 15 med mindre du stifter selskab
Tager du og betaler skatten og har ansvaret for den You Tube så er der ikke noget problem - ingen der kræver du ikke må lade sønnen lave tingene - bare du står for ansvar og skat og ikke lader din søn stå som virksomheden

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)