Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for mit arbejde...??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,
Jeg er startet op selv, og har fået mulighed for at komme med en pris på oprettelser af varer på en webshop. Det indebære redigering af billede, skrive tekst om varen og være sikker på at det er SEO optimeret.

Andre freelancere der kan hjælpe med hvilken pris jeg skal tage pr. vare jeg opretter?

Umiddelbart er mit udspil, at jeg til at starte med tager en timeløn og så efter en tid regner på hvad det har kostet pr. vare, og derudfra sætte en pris?

Hvad gør i andre?

Håber der er nogle der kan/vil hjælpe, og mit spørgsmål ikke er for uformuleret.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har været i samme situation, dog som kunde...

Har en webshop der skulle oprettes en masse varer i, og fandt et firma der skulle stå for det. 
Der skulle kopieres tekst, billeder, og data, og så skulle det sættes ind i "danske kategorier".

Jeg kunne ikke få en pris pr vare, da der var forskel på hvor mange billeder, og tekst/data der var for hvert produkt. 
Så jeg købte "6 timer ad gangen", således at produkterne blev taget fra en ende af, og efter 6 timer, kunne jeg så se, nogenlunde hvor mange produkter der kunne nåes, og om jeg ville have flere oprettet. 

Så min forslag er, er du aftaler med kunden at du opretter produkter i eks 5 timer, og derefter vil der være et nogenlunde estimat for hvor lang tid et produkt tager!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg skulle købe en webshop, som du derefter skulle optimere, så ville jeg sætte størst pris på en fast pris. Det koster xxxx,-, hvis du vil have gjort det. Det bliver tit og ofte noget flueknepperi, hvis det hele skal opgøres i timer og pr. vare.
Det er ihvertfald min vurdering og holdning.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vigtigt, at du med arbejdsgiver her 110% defineret, hvornår en opgave er løst, eksempelvis: redigering af billede, skrive tekst om varen og være sikker på at det er SEO optimeret. 

Hvor lang skal teksten være?

En håndværker giver den bedste pris, når det ikke er en fast pris. 

Du kan eksempelvis sige for 10.000 kr + moms for du .... Er der tilrettelser, eller kommer der mere til, vi prisen være .....

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have. Der gav meget god mening.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)