Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart og regler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Har længe gået med tanken om at prøve at starte en webshop op, men er aldrig kommet videre pga. jeg ikke ved hvordan jeg lige skal starte op. Og hvordan man kan starte når man er under 18, og ens forældre ikke vil stå til at hæfte for noget. Er der så overhovedet mulighed for at starte noget op?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Niko2001:
hvordan man kan starte når man er under 18, og ens forældre ikke vil stå til at hæfte for noget. Er der så overhovedet mulighed for at starte noget op
nej - ikke med mindre en anden end dine forældre - over 18 vil stifte et selskab og sælge det til dig, og selv forsætte som direktør. Ellers er det ikke lovligt at optræde som virksomhed når man er under 18 - se de tre indlæg i http://johnhannover.blogspot.dk/2015/03/under18.html som både er om dispensation - om hvorfor det er ulovligt ellers, og om muligheden at en over 18 stifter og sælger til dig - hvilket jeg nu stadigt ikke vil mene går uden dine forældre ved det for du kan jo ikke forpligte dig med underskrift

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Jul 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer mine forældre til at hæfte for noget, hvis der skulle ske noget?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ja de overtager hæftelsen fra dig -. men læs linket om dispensation du fik - Du får slet ikke tilladelse hvis der er stor risiko, men ja - risikoen bliver dine forældres helt enkelt - eller kunne alle under 18 jo uden risiko lave alt de ville

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Jul 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay tak for hjælp. Så må jeg bare vente eftersom mine forældre ikke vil hæfte for noget som helst. Men så kan man jo også nå at spare op til et større startinskud

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)