Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparring over mail om din markedsføring

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem den senere tid oplevet, at mange af mine kunder gerne vil sparre med mig på mail. Det giver frihed til at svare, spørge og reflektere når de har lyst. Det er her du får den dialog, som du har brug for, fordi du ikke længere er bundet op på, at sidde ved telefonen eller afsætte værdifulde timer til et møde, som alt for ofte trækker ud!

Jeg har derfor besluttet, at gøre det til en fast del af mine serviceydelser, at få sparring via mail - Når du har lyst!  Jeg lover dig, at du altid for svar, så hurtigt som muligt, men senest inden for 24 timer, så du kan komme videre med dine overvejelser og udvikle din virksomhed
Hvordan fungere det så? 
Det er ganske enkelt! - Du starter med at sende mig en mail. I emnefeltet skriver du: "Virksomheds navn x Sparring".  
I mailen skriver du blot hvad du ønsker at få sparring til og hvilken pakke du ønsker at gøre brug af. Jeg vil derefter vende retur med et svar - Dialogen er nu igang :) 


Arbejder du gratis?
Nej, jeg tror de færreste af os har lyst til at arbejde gratis. Jeg sætter enormt meget pris på mine leverpostejmadder, så dem vil jeg altså gerne kunne købe! 
MEN jeg har opsat 3 programmer, som gør det nemt for dig, at vælge en løsning, som passer til dig! 
Pakke 1: Månedlig sparring
- Ubegrænset mails i 30 dage samt opfølgende rapport over dine spørgsmål og mine svar. Samt mulighed for telefon/skype møder. 
Pris: 3.995 kr. + moms 
Pakke 2: Deltids sparring. 
- Send op til 15 mails inden for 30 dage med spørgsmå samt opfølgende rapport over dine spørgsmål og mine svar. 
Pris: 2.495 kr. + moms 
Pakke 3: Bare når jeg har brug for det. 
Med denne pakke betaler du pr. mail jeg sender med rådgivning og svar (Skulle der være 2 mails, hvoraf den ene er eftersendt link eller andet vil denne ikke indgå i beregning. Dette vil også være oplyst i din mail). 

Pris: 500 kr. + moms. 
Det er gældende for alle 3 pakker, at du modtager en kontrakt sammen med den første mail. Du vil efter første mail du sender modtage en faktura. Herefter modtager du mit svar (Stadig inden for de 24 timer) 
Så nu slipper du for en masse ventetid, spildtid på møder og ualmindeligt mange forstyrrelser i kommunikationen. :) 
Send mig en mail på: anita@farosmarketing.dk og så har du allerede dit første svar i morgen :D 
Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stadig plads til flere mails i indbakken, så hold jer endelig ikke tilbage :) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)