Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brev

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 

ved det sikkert har været vendt før... men giver det et skud igen.

Jeg har tilbudt Brev forsendelse til mine kunder med det forhenværende A-Post til 19kr for 100 gram, men jeg har ikke lagt dette ind i min nye shop grundet jeg kun tilbyder pakker til udleveringsted til kun 29 kr for pakker til mine kunder.

Hvordan er jeres erfaring skal man så tilbyde det nye brev ordning og tilbyde 100 gram til 16 kr, til småting som mange jo køber. ??

Tænker bare her at hvor mange kunder gider ventet 4-5 dage på et brev kommer frem, med mindre jeg tilbyder Quickbrev som koster 27 kr ,

Lidt input og skæve skud søges :-)

Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

... min erfaring er at nogle gerne vil spare et par kroner på leveringen, især hvis det er små ordrer.
Men det afhænger jo også af de varer man sælger, og om det haster for kunden at få dem.
Jeg vælger i hvert fald at give kunderne muligheden... Smile

Tilmeldt 3. Jul 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lindblad1,
Hvor stor er din gennemsnitlige ordre størrelse. Ift. hvis det er køb på +300 kr, så tror jeg ikke det giver nogen forskel i din konvertering - hvorimod er der tale om mindre end 100kr er det naturligvis mere følsomt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

7% af alle ordre er under 200kr ellers er det over 300kr med resten.

som udgang kan jeg jo tilbyde dette og se hvad kunderne anvender .

så danner man jo selvfølgelige også sig et indtryk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I min shop kan jeg integrere port breve gratis med post Danmark. Kan du også det, så ser jeg ingen grund til at lade være.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Intergrere gratis ?

hvad mener du med dette , jeg har mulighed for at lave en forsendelse klasse i min woocomm og fast pris efter vægt

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lidt svært ved at fornemme, hvorfor du spørger om du skal tilbyde dine kunder fragt med Post Danmark Quickbrev og brevet. Jeg mener at det er bare at gøre det, med mindre at du vil have Track & trace på dine forsendelser.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort under lange.

Pakker til 29kr
Quickbrev 27,50kr

Ergo snakker vi 1,50 i forskels...

Spørgsmålet lyder så vil folk benytte sig af brev til 16kr vis de skal ventet 5 dage på at få deres ting.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)