Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ansætter jeg mig selv i mit eget IVS?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dette spørgsmål, er nok blevet besvaret adskillige gange, men jeg har nu alligevel brug for noget hjælp.

Danløn:

Jeg har oprettet mig selv om medarbejder, eIndkomst er tilmeldt og mit eget personlige skattekort er indlæst.

Dinero:

Skal jeg gøre noget her?

Skat:

Lige idag er deres system ret ustabilt, men hvad skal jeg gøre her?

Er der nogle steder det offcielt skal noteres at mit CPR nummer nu er ansat hos mit CVR nummer?

Og hvad med løn? hvordan finder Danløn, Dinero og Skat ud af det med hinanden?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er, som jeg forstår det, registreret i virk.dk som arbejdsgiver. Du bruger danløn hvor du opretter dig som medarbejder med A skat og formentlig hovedkort og du registrerer under regnskabssystem - Dinero

Så går der en dag, og dit skattekort er hentet fra skat til Danløn - og i danløn kan du i alle fald trække en bogføring der viser hvilke konti der skal bogføres på - og (jeg har ikke testet) du kan formentlig trække en cvs. fil der kan importeres i Dinero - men er det kun for en = dig selv - så er det lige så hurtigt at bruge bogføringslisten - og fremover sidder det på rygmarven - udgift løn og så modposter i skyldig løn, skyldig a skat skyldig AM bidrag - som så udlignes mod bank når der udbetales

God vind med det - vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)