Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsdata til Telemarketing

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

JEg vil gerne høre om der kan anbefale et godt firma til indkøb af markedsdata. Har et call center hvor vi ringer B2B. Vi har været lidt rundt i hos de forskellige, har prøvet både bissnote og NN markeddata. 

Det vi oplever at at oplysninger vi får er meget gamle (Firmaet har været lukket i 10 år, kontaktnummeret tilhøre nu en ny person).

Jeg har lavet et par stikprøver og ca 10-15 procent er vores leads virker nummeret ikke af den ene eller anden grund. Hvis jeg så eks går ind på krak eller Google og tjekker virksomheden finder jeg ofte det rigtige nummer. 

Så findes der nogen firmaer som faktisk går ud aktivt og bekræfter de oplysninger de sælger ? Prisen er underordnet kvaliteten er det som er vigtigst for os. 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle får basisdata fra CVR registret, så nej du finder næppe nogen der kan gøre det bedre. At gå ud og bekræfte eksempelvis telefonnummer på flere hundrede tusinde virksomheder, er der ingen der har ressourcerne til. 

Tilmeldt 1. Jul 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Men altså eks den data der står når jeg slår et firma op på krak har jo for det meste flere end 1 telefonnummer og er ofte mere up to date. Kan man ikke købe den data et sted ? (Nu kan jeg se at Krak markedsdata er opkøbt af NN men deres info stemmer ikke overens med det der står på Krak.dk 

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke bare hente det selv via cvr.dk?

Tilmeldt 1. Jul 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo netop den info som er på CVR.dk som tit er forældet og der er heller tit heller ikke det rigtige kontaktnummer. Det jeg efterspørger at aktuel firma info ligesom det man finder på Degulesider eller Krak eks. 

Fra Køge
Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 23
Fra  360 Business Tool ApS Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesperkt1:
JEg vil gerne høre om der kan anbefale et godt firma til indkøb af markedsdata. Har et call center hvor vi ringer B2B. Vi har været lidt rundt i hos de forskellige, har prøvet både bissnote og NN markeddata. 

Vores data er ikke bedre, men til gengæld er det gratis - check https://beta.360erhvervsdata.dk

Jesperkt1:
Det vi oplever at at oplysninger vi får er meget gamle (Firmaet har været lukket i 10 år, kontaktnummeret tilhøre nu en ny person).

Lukkede firmaer bliver udeladt, men om telefonnumre er korrekte er desværre op til indehavererne at opdatere.

Jesperkt1:
Så findes der nogen firmaer som faktisk går ud aktivt og bekræfter de oplysninger de sælger ? Prisen er underordnet kvaliteten er det som er vigtigst for os. 

Mig bekendt findes der ikke længere nogen der bekræfter oplysninger - det gjorde man for 10 år siden (og derfor var prisen også derefter). Hvorfor de store spillere ikke har sænket deres priser trods denne "dårligere kvalitet" kan jeg ikke svare på.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)