Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til woocommerce i webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er næsten færdig med opsætningen af min webshop, men jeg har lige et problem.

Jeg har været inde og prøve at købe i min egen shop, for at se hvordan det fungerer, og når jeg har tastet navn, adresse, valgt betalingsform og fragt, trykker jeg afgiv ordre, men når jeg så har trykket på denne, vises det billede jeg har vedhæftet. 

Men lidt efter får jeg en mail på at min ordre er gået igennem, men mine kunder vil jo tro at det ikke er i orden, så er der nogle der kan hjælpe med det??

Der skulle jo gerne stå noget i retning af tak for din ordre. 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du installeret alle de korrekte sider i WooCommerce? Gå ind i dit WP kontrolpanel og under "WooCommerce" trykker du på indstillinger. Tjek lige under "Checkout" om alle checkout sider er der.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes mine sider ser ud som de skal, men har opdaget at hvis jeg går ind i system status ser det således ud

Mit problem er så bare at hvis jeg klikker ind under den konto hvor der er rød, og tilføjer den shortcode den mangler, så bliver den ovenover bare rød og skriver at jeg nu mangler en ny shortcode det. 

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PSAndersson,

Jeg håber du har fået styr på kurven.

Hvis det skulle lyste, så vil jeg gerne gratis give noget eksponering af dine produkter, altså helt gratis.
Det kræver at vi sammen får læst dine produkter over til min hjemmeside. Det er meget let, for jeg har allerede integreret med Woocommerce.

Skriv til hvis du har lyst til gratis reklamering af dine produkter.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

PSAndersson:
Mit problem er så bare

 

Hej.

Jeg sendte dig en P.M. i fredags om hjælp til at rette dine fejl opsætninger i Woocommerce.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)