Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere i Afrika?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rejst rigtig meget i det sydlige og lidt af det østlige Afrika. Kulturene og naturen fascinerer mig og jeg har altid haft en drøm om at komme tilbage og starte noget op. Jeg er endelig blevet færdig med min uddannelse og kan udleve drømmen. Mit sidste besøg var for 2 måneder siden. Et praktikophold på 3 måneder i Uganda som var en del af min uddannelse. 

Er der nogen derude der har erfaring med at starte virksomhed i Afrika? Noget man skal være særlig opmærksom på, idéer, eller om det er for svært at få papirene i orden osv. - Måske du selv går og tænker over noget, men mangler en partner?

Mvh.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

jeg har nu boet de sidste 15 år i Afrika - først Mauritius og senere på Madagascar. Kan ikke sige om det er det samme i alle lande, men det at sætte et firma op er meget lige til. Til fælles for de 2 lande er det eneste krav en opholds (recidence) tilladelsen er i orden og så koster det lidt penge, men overraskende nok (i forhold til korroptions niveauer) ikke alverdens. 
Udfordringen kommer først når du skal til at udvikle dit produkt eller service her i Afrika. Afrikaneres tilgang til arbejdsmarkedet er langt fra det danske.. 

http://www.mwcreation.net

Fra Sønderborg
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg er medejer af en skilte virksomhed i Uganda, der producerer vejskilte til Uganda, Syd Sudan og Rwanda. Derudover leverer vi kantpæle, reflektorer m.m.

Jeg er jævnligt i Uganda, noget jeg nyder rigtig meget. Her har jeg et temmelig bredt netværk, og jeg ønsker også at starte andre ting i fremtiden. Skriv gerne hvis du har spørgsmål.

M v h

Jacob

Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Jeg er også meget intresseret I at starte noget i Afrika så hvis der er en projekt eller god ide kan jeg investerer som partner

Kontakt venligst hvis noget er i sinde

Mvh
S.A

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Det lyder rigtig interessant. Er det muligt jeg kan skrive til dig på email? :-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sønderborg
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Du skal være velkommen til at skrive på jacob@lmsign.dk - Jeg er stærk hvad angår Uganda.

Go weekend :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)