Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor laver man nul-indberetning udeom letløn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft ringet til SKAT og de siger man kan lave en nul-indberetning udenom LETLØN i tast selv - men jeg kan altså ikke finde det -

der er oprette alt i danløn, man fordi der ikke er bogført løn endnu - så kan man ikke få lov til at lave nogen nul-indberetning - og jeg har ikke lyst til at oprette letløn for så bagefter og skal afmelde det igen. og det skulle heller ikke være nødvendigt som jeg fik at vide fra ham hos SKAT.

Er der nogen som kan skrive hvordan jeg finder det rigtige sted på TAST SELV så jeg kan få lavet en nul-indberetning selvom at det er forsent for maj - men der skal også laves en for juni.

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men man skal da ikke indberette skat før der er medarbejdere der får løn?

Er Letløn som du omtaler ikke bare et firma der leverer software?

Kunne det tænkes at du egentlig vil indberette nul moms men kun omtaler lønsoftware og skat, og derved får forkerte informationer?

Mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Letløn er skats gratis lønsystem som er godt ved gentagne lønninger til samme folk - Du kan i stedet vælge E-indkomst og der er et eget punkt til nulindberetning - Det kan du sagtens få helt OK stadigt for Maj også

Skat.dk - punktet ansatte -

punktet indberette E.indkomst  - dernærst -

indberette e-indkomst/forespørge på letløn - og så

tredie øverste i højre side - indberet nulindkomst   vupti

Du skal være arbejdsgiverregistreret og hvis du er det med "sporadisk" løn som flueben skal du ikke nulindberette-.  men ellers er det helt lige til

venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)