Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til webløsning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino
Jeg har behov for lidt hjælp/vejledning til at vælge den optimale webløsning / Webplatform. Jeg er kort fortalt interesseret i at lave en hjemmeside hvor brugerne har mulighed for at oprette annoncer og skrive /kommentere eller byde på hinandens annoncer. Det skal egentlig fungere lidt ligesom DBA.dk. 

Er der nogle gode ideer til hvilket plaform er bedst at bruge. Har kigget lidt på Magento og Prestashop, men det virker ikke umiddelbart helt gennemskueligt. Nogen som kan hjælpe med gode råd/vejledning. 

På forhånd tak. 

Rehan 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Den optimale webløsning er det ikke, men hvis du ønsker at komme igang med et start-up projekt, og ikke har det store budget så kan du med rette kigge på en WordPress løsning. Du findes forskellige temaer der ligger sig direkte op af disse koncepter. Du kan lede i temaer på: http://themeforest.net :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rehan,

Jeg ledte også engang efter en færdig løsning, men uden held. Der findes meget a-like derude, men ikke hvis man vil have det på en helt speciel måde, hvor man selv kan styre alt. Derfor valgte jeg selv at udvikle handelsportalen. (link fjernet)

- Christian

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian 
Mange tak for svar. Din hjemmeside ser meget indbydende ud. Flot arbejde i hvert fald. Må jeg spørge hvad det endte med at koste at få udviklet hjemmesiden med alle de tilgængelige funktioner?

På forhånd tak. 


Rehan 

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Simon 

Rehan 

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rehan,


Fandt du en som kunne lave det for dig? :) Hvis ikke, så kender jeg en dygtig udvikler, som jeg kan sætte dig i kontakt med?


Vh,
Meal4U.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg har selv udviklet systemet helt fra bunden. Jeg har brug Laravel, som er et PHP-framework, men eftersom at jeg selv har skrevet koden, så koster det mig kun lidt under 100kr/måned i drift.

- Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er interesseret kan jeg sælge dig en ældre udgave af tilsalg... Kontakt mig venligst privat på christian@tilsalg.dk hvis du er ingeresseret :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)