Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få klik til hjemmeside ,http://www.impersonal.me/ siger første side google

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bruger  http://www.impersonal.me/  søge tools og har den til sat dansk søgning , når jeg tjekker min hjemmeside poledancer.dk ligger den side 1 nederste på ordret stripper der er kun kommet 3 klik denne her måneden på dette ord bruger jeg forkert indstillinger eller er min titlen og meta teksten forkert til min kundegruppe

jeg har før haft et stripper domæne der var langt flere klik på samme plads , jeg får også meget få klik mandestrip mandestripper selv om side 2 burde der være mere end et par stykker her.

jeg ved teksten er ikke verdens bedste formuleret på hjemmesiden men første  skal folk jo klikke over på siden før der kommer kunder 

tjekkede lige nu den er lige nu side 2 øverste , jeg sidder tænker lidt skulle jeg have et kunster navn kortere ord end pole dancer Mikael og som måske er bedre brand derved flere klik over til siden , jeg synes bare giver højere troværdighed at bruge sit eget navn og det er også mit eget navn jeg stiller op i pole konkurrencer i 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bedre placering = flere klik. Såre simpelt. Alt under nr 3 på første side får stort set ingen trafik. Dem i bunden og top side 2 får rundt regnet intet nævnværdigt.

Hvor ofte kommer du selv på side 2 når du søger efter ting? Normalt tager man det, der ligger øverst, og det gælder stort set alle mennesker.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg bruger  http://www.impersonal.me/  søge tools og har den til sat dansk søgning , når jeg tjekker min hjemmeside poledancer.dk ligger den side 1 nederste på ordret stripper der er kun kommet 3 klik denne her måneden på dette ord bruger jeg forkert indstillinger eller er min titlen og meta teksten forkert til min kundegruppe

jeg har før haft et stripper domæne der var langt flere klik på samme plads , jeg får også meget få klik mandestrip mandestripper selv om side 2 burde der være mere end et par stykker her.

jeg ved teksten er ikke verdens bedste formuleret på hjemmesiden men første  skal folk jo klikke over på siden før der kommer kunder 

tjekkede lige nu den er lige nu side 2 øverste , jeg sidder tænker lidt skulle jeg have et kunster navn kortere ord end pole dancer Mikael og som måske er bedre brand derved flere klik over til siden , jeg synes bare giver højere troværdighed at bruge sit eget navn og det er også mit eget navn jeg stiller op i pole konkurrencer i 

Jeg forstår ikke lige helt hvordan du bruger dette søgetool. Når jeg skriver side www.effektivslank.dk , kommer der bare alt om ang. den side.. Hvordan ser du hvor den ligger?

Jeg har sat den til dansk og .dk osv.

Tak

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael.

Helt korrekt som Jonas skriver det.

Jeg vil dog måske også have lavet noget om. Normen er at når nogen søger på stripper så menes der næsten 98% af det er kvinder man leder efter. Hvis du skal gå direkte efter din "målgruppe" så skal du også optimere for mandlig stripper eller lignende, nu har jeg ikke lige researchet det. Det du skal tænke på, at rigtig mange søger på stripper, når de så kommer ind på din side og ser det er en mand og de leder efter en kvinde, så kommer du til at få en ret så høj bounce rate. Som google ikke kan lide.

Til Stie: Det er ikke din dit url (domænavn) du skal skriver i impersonal me. Du skal skrive de keyword du kender vil ranke på. Det kunne være effektiv slankekur eller lignende, ved ikke lige hvad du har optimeret for :)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan jo ikke se hvor mange kliks, der kommer fra hvert søgeord i analytics på organisk trafik.

hvis derstår 3 vil der typisk være mange flere, som ligger gemt i den samlede del du ikke kan se.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Rosenborg:

Hej Mikael.

Helt korrekt som Jonas skriver det.

Jeg vil dog måske også have lavet noget om. Normen er at når nogen søger på stripper så menes der næsten 98% af det er kvinder man leder efter. Hvis du skal gå direkte efter din "målgruppe" så skal du også optimere for mandlig stripper eller lignende, nu har jeg ikke lige researchet det. Det du skal tænke på, at rigtig mange søger på stripper, når de så kommer ind på din side og ser det er en mand og de leder efter en kvinde, så kommer du til at få en ret så høj bounce rate. Som google ikke kan lide.

Til Stie: Det er ikke din dit url (domænavn) du skal skriver i impersonal me. Du skal skrive de keyword du kender vil ranke på. Det kunne være effektiv slankekur eller lignende, ved ikke lige hvad du har optimeret for :)

korrekt at det er mest piger når der søges en stripper  dog er det bedre med mandlig stripper  ordret det er siden  faktiske søgeord optimeret mod på http://www.impersonal.me/#!q=mandlig+stripper&hl=da&tld=.dk&gl=DK er jeg med 2 links på første side og er med mandestripper er jeg aller øverst side 2  og stripper som enkle ord ligger jeg sidste lige nu første side , det svinger dog meget først anden side 

jeg har fundet ud ad det der er ikke buch rate folk er generelt over er god tid , jeg har også skrevet mandlig øverste på siden , jeg har også skrevet pole dancer så uden tvivl er det pole tricks de kigger på mine billeder siden trækker dog stadigvæk godt cpu da folk klikker billederne 

hvorfor kigger de fleste bare billederne er nok fordi der ikke andre stripper der stiller op dm pole dance end mig og slet ikke mænd .

jeg ved det er anderledes når mand laver pole shows end normalt mandstrip og jeg når også min måde at striptease er meget med smidighed og ballet stripper så en del anderledes end normalt mandestrip jeg laver  jeg ved når min målgruppe bedre med et pole dance domæne der bedre konvertere mod de kunder der ønsker et shows med både pole dance og mandestrip 

30s-2mn 40 11.8 %

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Rosenborg:
Til Stie: Det er ikke din dit url (domænavn) du skal skriver i impersonal me. Du skal skrive de keyword du kender vil ranke på. Det kunne være effektiv slankekur eller lignende, ved ikke lige hvad du har optimeret for :)

Tak for det. Så er det til at finde ud af. he he.

Er der en hjemmeside, hvor man bare kan skrive sin side, og så komme der sådan nogen resultater frem?

Tak

KS

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)