Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gamedeal.dk Spil webshop ønsker feedback!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi,

Umiddelbart en lækker side.
Sammenlignede lige priser med http://www.kinguin.net/ som er det eneste site som gør det samme som dig, som jeg kender.
Du er den del dyrere, men det er der nok en grund til.

Desuden kunne du måske skrive en uddybende forklaring til forældre, som ikke helt forstår konceptet.
De plejer nok at købe spil til deres børn i Elgiganten til overpris, og er måske ikke så meget inde i Steam og Origin osv.
Tror det ville kunne give noget salg.

Der er mange ting du ikke har "På lager", måske forsiden ikke skulle indeholde ting du ikke har lige pt. 
Desuden er der ting i main-slideren som heller ikke er på lager.
Spild ikke værdifuld plads på at reklamere for ting du ikke har.

Håber ovenstående kan bruges :D

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for dit svar!

Kinguin hører til i Hong Kong, og har derfor helt andre priser og... ingen dansk moms! Jeg kunne sagtens have samme priser eller bedre hvis det ikke var for vores moms, men sådan er det jo :)

Jeg synes det er en rigtig god ide med mere uddybende forklaring for forældre, så de måske er mere klar over hvad de egentlig køber. Det er klart noget jeg vil se på! Tak for det.

Ja en del spil er ikke på lager lige nu (Udsolgt yay!), men der skulle gerne komme en kæmpe bunke på mandag, så er der proppet igen! :)

Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for Plugin, det bliver installeret og testet af for at se effekten! Håber det kan bruges for at sænke lidt af størrelsen.

Ja der er en del META og beskrivelser der mangler, men det er på vej med SEO optimering som jeg er igang med.

Facebook er jeg igang med, går fremad og Google Plus kommer som beskrevet os snart.

CVR nr bliver flyttet ned i bunden, for det skal selvfølgelig være der, var en fejl  :) Tak for din kritik!

Tilmeldt 1. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med.

Tillykke med dit nye projekt :)

Du får lige mine 50 cent

En god ide er f.eks
Når du opretter en kategori med et produkt - er det altid bedre at have produktet oprettet og "ikke på lager" end en tom underside.

eks: https://gamedeal.dk/produkt-kategori/battle-net/world-of-warcraft/

Ligeledes skal din indkøbskurv være "lettere" at lægge mærke til - Husk på at kunderne gerne vil have det så let som muligt.

eks: Flytte den ude fra højre - eller gøre den i toppen mere synlig ved at lave en boks og evt lidt større

Har i et logo ? (genkendelighed) - Hvis ikke. Der sidder mange dygtige "gamere" derude som man kunne få til at lave et godt logo til jer.. Enten lav en konkurrence via gaming site (samarbejde) Lav logo -Vind xxx ?

Held og lykke med det!


Side 2 ud af 2 (14 indlæg)