Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO mht. Wordpress

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Fra  Www.GodLir.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer og i særdeleshed SEO-nørder.

Mit spørgsmål vedrører, som overskriften antyder Wordpress's egnethed til SEO:

Hvor godt er Wordpress egnet til SEO? Har SEO-eksperterne tilstrækkeligt råderum her, eller

bør jeg vælge at sætte min hjemmeside op vha. et andet program for at give dem de bedste forudsætninger?

Pft

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er aldeles glimrende ift. SEO. Out of the box har du mulighed for at definerer linkstrukturer, angive alt tags for billeder, etc, og med plugins som Yoast SEO, har du mulighed for at udfylde meta-data individuelt for posts/pages. Derudover findes et væld af andre plugins der kan være til gavn for optimering. Ydermere er det utrolig nemt at customize Wordpress' funktionalitet samt themes.

Wordpress kan bestemt anbefales.

Med venlig hilsen / Paul Sørensen
Software developer

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MadsLagoni:
Hvor godt er Wordpress egnet til SEO?
Wordpress er nok det mest egnede til SEO, du skal dog installerer nogle forskellige plugins for at det bliver endnu mere egnet. Men det gør ikke så meget at man lige skal det, for det er der SEO kraften kommer ind i billedet.

fx wordpress seo

Du skal dog være obs på nogle få småting, fx valg af tema, der kan du være mere eller mindre uheldig. Fx er det en god ide at vælge et tema som allerede har tænkt over schema i strukturen. Yderligere er det godt at vælge et tema som ikke kan alt for meget fra start, da det har indflydelse på hastigheden (også en del af SEO).

Jeg går typisk med et Genesis theme, da de netop opfylder de to ovenstående krav, det er hurtigt og har indbygget schema. 

Man kan dog godt få plugins som putter schema på også, men de er typisk mere selvstændige og egentlig ikke en del af selve html strukturen.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

man kan ikke bare sige Wordpress der er mange temaer de fleste gratis er tit problemer med vælge et Premium temaer 

jeg ved der er mange flere end denne her side her er lavet en liste over nogle af de bedre Wordpress temaer  https://www.ventureharbour.com/premium-responsive-wordpress-themes/

få installeret hastighed og gode kode plug in wp rockeWP Super Cache W3 Total Cache , billeder plug in Kraken.io

seo Yoast SEO , Google Analytics by Yoast  

social vælge et plug med open graph nem at dele like godt , husk både facebook og google plus 

jeg ved dog ikke alt og det er and på Wordpress temaer er der forskel hvad plug in der bedste altså om det er Kompatibel med din version af WordPress

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Wordpress er ret godt til seo, som de andre har skrevet! :) Men husk at installere "SEO by Yoast"-pluginnet, ikke? Det giver en masse super funktionalitet, i forhold til SEO..


- FlyETA.com

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FlyETA,

Jeg har godt prøvet den fra Yoast... Men jeg har tidligere oplevet at det har drillet mig. SEO by Squirrly har jeg dog haft god success med, de gange som jeg har prøver det ;)

Hilsen,
Caspar

Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 35
Fra  TIAGRO Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads. 

Som andre skriver er Wordpress særdeles godt til SEO. 

Dog anbefaler vi altid at installere SEO by Yoast, der giver mange ekstrafunktioner i f.h.t SEO. 

Fortsat go aften! 

/ TIAGRO 

TIAGRO - Vi producerer digitale løsninger til private og virksomheder! 

Se mere på www.tiagro.dk 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Caspar F:

Hej FlyETA,

Jeg har godt prøvet den fra Yoast... Men jeg har tidligere oplevet at det har drillet mig. SEO by Squirrly har jeg dog haft god success med, de gange som jeg har prøver det ;)

Hilsen,
Caspar

Det er førhen set at YOAST ikke fungerer sammen med specifikke temaer. Det er en rigtig god idé at tjekke dette før du går i gang med at kigge på et konkret tema. En Google søgning burde være tilstrækkeligt til at finde ud af om andre har beklaget sig ift. den pågældende tema. 
Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Simon Børsting Sørensen :

Caspar F:

Hej FlyETA,

Jeg har godt prøvet den fra Yoast... Men jeg har tidligere oplevet at det har drillet mig. SEO by Squirrly har jeg dog haft god success med, de gange som jeg har prøver det ;)

Hilsen,
Caspar

Det er førhen set at YOAST ikke fungerer sammen med specifikke temaer. Det er en rigtig god idé at tjekke dette før du går i gang med at kigge på et konkret tema. En Google søgning burde være tilstrækkeligt til at finde ud af om andre har beklaget sig ift. den pågældende tema. 
Nemlig!
SEO by Yoast har valgt at skrive noodp under meta robottter, hvilket jeg sagtens kan se en god mening med! :) Men det er nu alligevel irriterende for mig, at jeg ikke selv kan styre, hvad der skal stå der! Som sagt: Det er stadig ret godt! Men der er dog elementer af det, som jeg gerne så ændret..

- FlyETA.com
Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FlyETA.com,

Hvad betyder det der noodp helt præcist egentlig? Før i tiden var det kun "index & noindex" som man skulle forholde sig til? Og nu er der så også et noodp også, eller? 

Hilsen,
Caspar

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)