Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IEX vs StoreBuddy

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 19
Fra  IEX integration Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Friis91:

Hej Peer

Jeg bruger selv woocommerce, hvorfor jeg ikke ved om der kan være forskelle. 

Da jeg selv valgte undersøgte jeg de både IEX og Storebuddy. 

Da jeg fik at vide af kundeservice hos IEX at de ikke hverken kunne bogføre fakturaer automatisk eller sende dem ud, og dertil heller ikke kunne bogføre salg til udlandet (udenfor eu) valgte jeg dem fra. 

Jeg valgte så storebuddy da begge dele her var muligt. Jeg har dog måtte afmelde det igen, da jeg oplevede at fakturaer tilbagedateres til ordredato, og ikke dato for afsendelse, og da en del af vores varer laves på bestilling var det lidt problematisk. Afsender man nu altid samme dag, er det jo ikke et problem.  Dog skal de have at de har super kundeservice, og at de så vidt jeg ved prøver at få rettet op på fejlen. 


Så valget afhænger jo lidt af hvad man har brug for. Jeg går i hvert fald og håber lidt på at der bliver rettet op hos en af dem snart. Der går alt for lang tid med tastearbejde, på trods af en relativt lille ordremængde. 

Håber det kunne hjælpe lidt :)

Mvh. Daniel

Hej

Vores integration understøtter bogføring af salg til udlandet, og vi kan også nu automatisk bogføre shopordrerne og udsende fakturaen til kunden.

IEX tilbyder en fleksibel løsning, hvor integrationen kan opsættes til specialbehov og vi kan derfor som en lille konsulentopgave eksempelvis sætte fakturadato ud fra, hvornår ordren er afsendt, gennemført eller lignende.

Så er der brug for en integration, der kan håndtere både almindelige og avancerede webshops er i velkommen hos IEX.

Fra Købehavn
Tilmeldt 20. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel (og Peer)

Jeg vil bare lige informere om, at vi snart ændrer vores system, således fakturadatoen også kan være den dag, hvor varen overtages af kunden (som oftes den dag ordren afsendes/leveres).

Jeg skal nok lige give jer besked, når opdateringen releases (:

Ha' en dejlig dag begge to.

 

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 19
Fra  IEX integration Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi leveret en WooCommerce til Dinero integration med understøttelse af fakturadato efter Daniels ønske samt et par andre specialopsatte goodies, præcis til det specifikke behov.

Fra Købehavn
Tilmeldt 20. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

For god ordensskyld skriver jeg også lige her, at vi har ændret praksis nu, således fakturadato er den dato fakturaen oprettes i stedet for ordredatoen (:

Ha' en dejlig aften.

De bedste hilsner 

Lasse Juhl Kirk // Storebuddy.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)