Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IEX vs StoreBuddy

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ny Højen
Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 6
Fra  PMH Handel Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg planlægger at oprette en webshop med Shopify som eCommerce modul. Jeg forventer at webshoppen ikke bliver større end omkring 100 ordrer om måneden.

Jeg har Dinero som regnskabsprogram, og vil gerne have integreret Dinero og Shopify.

Skal jeg vælge IEX eller StoreBuddy som integrationsværktøj? Hvad er jeres erfaringer?

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug ikke  IEX! Virkelig en dårlig kundeservice, tager dem 3 dage for at svar! Så hold dig lang væk fra dem.

Fra Købehavn
Tilmeldt 20. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Mit navn er Lasse, og jeg er fra Storebuddy (:

Jeg vil gerne hjælpe dig med at opsætte Storebuddy-integrationen, så du kan prøve den gratis i 30 dage.

Du kan fange os på mailen eller på vores chat, 8-20.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

storebuddy:

Hej Jesper

Mit navn er Lasse, og jeg er fra Storebuddy (:

Jeg vil gerne hjælpe dig med at opsætte Storebuddy-integrationen, så du kan prøve den gratis i 30 dage.

Du kan fange os på mailen eller på vores chat, 8-20.

 

 

Yes

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 19
Fra  IEX integration Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AP

Det lyder umiddelbart, som om du burde have fået svar på din henvendelse til os hos IEX tidligere end du har fået.

Det beklager vi selvfølgelig, og jeg kan tilføje, at vi dedikerer mange ressourcer til vores support afdeling.

Generelt har vi meget tilfredse kunder, som man kan se på vores Trustpilot profil:

https://dk.trustpilot.com/review/iex.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 19
Fra  IEX integration Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Peer Møller Hansen:

Jeg planlægger at oprette en webshop med Shopify som eCommerce modul. Jeg forventer at webshoppen ikke bliver større end omkring 100 ordrer om måneden.

Jeg har Dinero som regnskabsprogram, og vil gerne have integreret Dinero og Shopify.

Skal jeg vælge IEX eller StoreBuddy som integrationsværktøj? Hvad er jeres erfaringer?

Hej Peer


IEX integrationen overfører dine ordrer i realtime til Dinero. Og vi er lige på trapperne med automatisk bogføring og udsendelse af faktura til din kundes mail.

Du har mulighed for at tage en hel gratis demo af vores Shopify til Dinero integration:

https://apps.shopify.com/iex-integration-for-dinero

direkte i din Shopify webshop.

test løs om ikke IEX integrationen passer præcist til dit behov :)

Har du nogle spørgsmål er du velkommen på support@iex.dk så sørger vi for at svare meget hurtigt tilbage.

Fra Købehavn
Tilmeldt 20. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper (samt andre interesserede)

Jeg tænkte, at jeg lige ville tilføje en lille beskrivelse af vores funktioner:

Du kan vælge at få dine salg bogført via en faktura eller via kassekladden.

Vælger du at få oprettet fakturaer, får du følgende fordele:

Automatisk oprettelse af fakturakladder, der oprettes automatisk en fakturakladde i regnskabsprogrammet, du skal blot vælge en eller flere ordre-statuser, således det kun er ordrer med de(n) ordrestatuser du har valgt, der bliver bogført.

Automatisk godkendelse af fakturakladder kan naturligvis automatisk godkendes, således det eneste du skal gøre er at registrere betalingen, når pengene går ind på din konto.

Automatisk udsendelse af faktura via e-mail: fakturakladder kan naturligvis automatisk godkendes, således det eneste du skal gøre er at registrere betalingen, når pengene går ind på din konto.

Automatisk kundeoprettelse: Køberen oprettes automatisk som kunde i Dinero. Er der tale om et gensalg, oprettes salget på den tidligere oprettede kunde.

Vælger du at få bogført dine salg i kassekladden, bliver hver ordre registreres med reference til ordrenummeret i kassekladden. Du angiver selv, hvornår et salg er klar til at blive overført. Når ordrerne er bogføret i kassekladden, kan du med et enkelt klik registrere alle salg.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 19
Fra  IEX integration Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peer

Du er også ganske velkommen til at tjekke vores feature med automatisk bogføring af dine ordrer fra shoppen direkte i Dinero regnskabet og udsendelse af faktura til dine kunder ud her. Videoen er dejlig kort og kun ca. 45 sekunder lang :)

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peer

Jeg bruger selv woocommerce, hvorfor jeg ikke ved om der kan være forskelle. 

Da jeg selv valgte undersøgte jeg de både IEX og Storebuddy. 

Da jeg fik at vide af kundeservice hos IEX at de ikke hverken kunne bogføre fakturaer automatisk eller sende dem ud, og dertil heller ikke kunne bogføre salg til udlandet (udenfor eu) valgte jeg dem fra. 

Jeg valgte så storebuddy da begge dele her var muligt. Jeg har dog måtte afmelde det igen, da jeg oplevede at fakturaer tilbagedateres til ordredato, og ikke dato for afsendelse, og da en del af vores varer laves på bestilling var det lidt problematisk. Afsender man nu altid samme dag, er det jo ikke et problem.  Dog skal de have at de har super kundeservice, og at de så vidt jeg ved prøver at få rettet op på fejlen. 


Så valget afhænger jo lidt af hvad man har brug for. Jeg går i hvert fald og håber lidt på at der bliver rettet op hos en af dem snart. Der går alt for lang tid med tastearbejde, på trods af en relativt lille ordremængde. 

Håber det kunne hjælpe lidt :)

Mvh. Daniel


Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej IEX / Storebuddy; 

Hvor er det forfriskende dejligt at se at selvom i konkurrer - behandler i hinanden godt i tråden!

Fed attitude :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)