Hej Jesper (samt andre interesserede)
Jeg tænkte, at jeg lige ville tilføje en lille beskrivelse af vores funktioner:
Du kan vælge at få dine salg bogført via en faktura eller via kassekladden.
Vælger du at få oprettet fakturaer, får du følgende fordele:
Automatisk oprettelse af fakturakladder, der oprettes automatisk en fakturakladde i regnskabsprogrammet, du skal blot vælge en eller flere ordre-statuser, således det kun er ordrer med de(n) ordrestatuser du har valgt, der bliver bogført.
Automatisk godkendelse af fakturakladder kan naturligvis automatisk godkendes, således det eneste du skal gøre er at registrere betalingen, når pengene går ind på din konto.
Automatisk udsendelse af faktura via e-mail: fakturakladder kan naturligvis automatisk godkendes, således det eneste du skal gøre er at registrere betalingen, når pengene går ind på din konto.
Automatisk kundeoprettelse: Køberen oprettes automatisk som kunde i Dinero. Er der tale om et gensalg, oprettes salget på den tidligere oprettede kunde.
Vælger du at få bogført dine salg i kassekladden, bliver hver ordre registreres med reference til ordrenummeret i kassekladden. Du angiver selv, hvornår et salg er klar til at blive overført. Når ordrerne er bogføret i kassekladden, kan du med et enkelt klik registrere alle salg.