Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bare lige et par super hurtige spørgsmål ang. backlinks.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Eksempel:

Jeg skriver en artikel.. den har sin egen plads på hjemmesiden og har url: www.xxx.dk/xxx-xxx-xxx-xxx. 

Hvis så jeg kun deler url: www.xxx.dk - tæller alle artiklerne på siden som et backlink, eller skal man dele hele artiklens url, for at få 1 backlink til den?

Det giver måske sig selv, men hvad er så bedst? 

Andet spørgsmål:

Hvis jeg deler en artikel på et forum f.eks. www.xxx.dk/xxx-xxx-xx-x - er det nødvendigt at nogen trykker på linket, før det tæller som et backlink?

Tak for hjælpen.

KS

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil dele en god artikel du har skrevet, så er det klart bedst at linke direkte til den - først og fremmest fordi det er mere brugervenligt. 

De fleste naturlige links vil komme til din forside, men det er sundt at der også er nogle dybe links i forhold til SEO.

Google har taget patent på en metode, der giver større linkværdi til de links på en side der klikkes mere på, men det er svært at teste med sikkerhed om dette bruges i dag. Det er dog meget logisk at de skulle gøre det og uanset om de gør det eller ej, er det altid en god ide, at forsøge at få links placeret steder hvor folk faktisk ser dem og klikker på dem. 

Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
De fleste naturlige links vil komme til din forside, men det er sundt at der også er nogle dybe links i forhold til SEO

Jeg kan faktisk se jeg "allerede" er på side 6, ud fra søgeord "Tab mave fedt hurtigt". MEN det er min forside der kommer frem på google og ikke link til artiklen. 

Jeg se den finder søgeordet i meta'en. MEN da jeg har yoast på WP, har jeg sørget for at optimere artiklen 100%.

Så.. Hvordan kan det være forsiden kommer op? Er det fordi der er flere backlinks til den, end til artiklen? 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)