Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at finde værdi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminor

Jeg er en del af et racerteam som hedder KEO Racing, og vi skal næste år deltage i den europæiske Le Mans serie.
Udover deltagelsen i http://www.europeanlemansseries.com/ i LMP3, skal vi også køre med til 24H Le Mans, dog som supportklasse nogle timer før selve Le Mans starter.
Målet for os, er at vinde serien i 2016, for derefter at køre Le Mans året efter i LMP2.

Vi har ufattelig meget værdi at tilbyde på det europæiske marked, dog er det en udfordring at få værdi, så danske sponsorer vil se det interessant.

Konceptet med det hele er at det bliver 100% dansk team, (Bilen kommer til at stå i Danmark) 

Vi er i fuld gang med at arrangere at bilen skal stå på torvet i KBH, og vi skal stå til udstilling, samt køre opvisning, til store danske løb.
Samt er vi igang med at gøre det muligt at få lavet en video, hvor bilen køre igennem gaderne i København.

Har i nogle forslag til hvad man kan gøre, som vil kunne give stor værdi for danske virksomheder?

På forhånd, tak for hjælpen!

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke vilkårne, så skyder måske lidt i blinde...

Jeg tænker i har brug for halvstore reklame partnere, og de vil ses hvis de skal betale. TV3 er stærke på motorsport, jeg tror nogle af de andre tv stationer ville have interesse i jeres sport hvis de kan transmittere relativt billigt og der er et dansk hold med. Hvis i kommer i TV hver anden uge så stiger reklame værdien enormt meget for jeres partnere. I kunne evt opkalde serien efter jeres hovedsponsor så den f.eks. kunne hedde "TDC lemans race" så folk associerer udsendelsen i tv med Jeres sponsor.

Har i den først i tv, kan i gøre lidt for at få bilen navngivet "TDC bilen" så den ikke bare kaldes danskerbilen i tv eller den danske "Mercedes" (jeg ved ikke hvad mærke det er) - derved bør jeres sponsor få nævnt sit navn igen og igen.

Det var nok det indspark jeg lige kunne levere...

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A

Vi har jo været i sporten hele vores liv, og derfor har vi gode kontakter, specielt til TV2 Sport, så man kunne prøve at lave et program forslag til dem.

Vi har også fået sat det sammen, så selve hovedsponsoren bliver nævnt, også i teamnavnet.

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der flere som har en ide?

Alt kan bruges, vi har bare brug for så meget værktøj som muligt! :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)