Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt tema på Webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en webshop, som jeg nu har haft i godt 4 år nu med det samme tema, som i bund og grund virker fint nok.

Men jeg vil gerne at der skal ske lidt ny med nyt design og lidt nye features mv.

Det er et wordpress/woocommerce shop jeg har og det skal det forsætte med, nu til mit spørgsmål.

Hvis jeg nu har fundet et nyt tema og gerne vil implementere dette er der noget her man skal være opmærksom på, det er vel ikke så nemt at installere et nyt tema og så køre dette bare??

Er der en som har erfaring med dette??

Hilsen Thomas Hillerup

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Hillerup:

Hvis jeg nu har fundet et nyt tema og gerne vil implementere dette er der noget her man skal være opmærksom på, det er vel ikke så nemt at installere et nyt tema og så køre dette bare??

Det er let nok at installere det, da det er på din webshop med det samme, at du uploader og aktiverer det. Men ja, nu skal du i gang med at sætte dit nye tema op, så det ser pænt ud. 

Jeg vil anbefale dig, at du opsætter det på et andet domæne, og så flytter du det over, når du er færdig med at opsætte det. Alternativ kan du finde en coming soon plugin, og så lade din webshop være nede i den periode, hvor du opsætter dit nye webshoptema. Problemet med det er, at dine kunder ikke kan købe noget i mens, så jeg vil ikke anbefale denne metode.

Start med at tage en backup af hele din webshop. Ikke fordi der burde ske noget, men det er altid en god idé at gøre, når man laver noget på sin webshop.

Min anbefaling til dig: Opsæt dit nye webshoptema på et subdomæne, så det kun er dig, som kan se den. Når du kommer til at flytte dit nye webshoptema, kan du bare skrive herinde igen eller sende en privatbesked til mig, så skal jeg nok guide dig.

Held og lykke med det.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar!!!Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at tjek alle dine indstillinger igennem efter du har implementeret temaer, især hvis du har nogle gængse plugins som er centrale i din webshop. Endvidere skal du huske at tjekke købsflowet på de gængse enheder :-) 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det mindst smertefulde du kan gøre, er at tage en backup af din side og sætte backuppen op på f.eks. dinside.dk/v2, hvoraf du på backuppen kan installere temaet.

Hvis det er to temaer med to forskellige frameworks og konfigurationer, vil du nok ende ud i at skulle tilrette nogle ting :)

Er det et købt tema eller et du har fået udviklet?

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)