Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop (en del almene spørgsmål)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Tak for klarheden :-)

Hehe, det er nu også en af alle de spørgsmål der fylder i hovedet, som er godt at få afklaret med det samme så jeg ikke skal spekulere på det yderligere. Derfor jeg lige luftede det spørgsmål :-)

Go' ferie!

Med venlig hilsen
Louise

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Tak, det synes jeg også at jeg kunne se jo mere jeg fandt ud af i går. Og hvis man hæfter i samme omgang (ikke at jeg vil slippe "let"), så synes jeg et IVS vil være langt større arbejde med direktion/bestyrelse, årsrapport m.m. Hvor tiden jo er brugt bedre på langt vigtigere ting i opstarten.

Ang. en partner har jeg luftet tanken til en tidligere kollega, som også har en datter der er 2 uger yngre end min søn og går en del op i mode. Jeg ved dog ikke hvor hooked hun er på det udover hun sagde hun selv havde gået med tanken omkring det, bare med børnelegetøj.

Ellers kender jeg ingen i mit nærområde der kunne indgå som evt. partner. Og geografisk er vi jo nødt til at være i en overskuelig radius, hvis vi begge skal indgå ligeligt i driften (pakning af varer m.m.)
Men ja, ville helst gerne have en jeg kunne drøfte ideér, problemer, nye tiltag o.ling med :-)

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke lige kender nogen, kan de naturligvis være svært :-)

Man skal jo også passe på med at finde en partner til sin virksomhed, som slet ikke er lige så motiveret som en selv. Men der kunne jo også dukke en op der ville hjælpe, hvis du kommer godt i gang - det kan man aldrig vide!

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bulldesign,

1000 tak for din liste med udgifter. Der var lidt nye ting jeg ikke vidste om :-)


Så kunne bestemt bruge det

Med venlig hilsen
Louise

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Glemte helt at svare dig, det beklager jeg :-)

Du har helt ret, kan håbe jeg kan være heldig. Men satser på det hele selv, medmindre jeg finder det perfekte match ;-)


Med venlig hilsen

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du ikke beklage! :-)

Der er bestemt også fordele i at have projektet for sig selv, så det er bare et spørgsmål om at klø på. Held og lykke med din kommende webshop!

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)