Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruge PDF-filer i virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Sienna Company Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger en masse papir i min virksomhed, men har tænkt mig at erstattte den store mængde papir med PDF-filer i stedet så meget som muligt. F.eks. fysiske ordreblanketer, brochurer og flyers i markedsføringen, breve, ansættelseskontrakter hvor alt skal erstattes af PDF-filer. Grunden til at det lige præcis er PDF, er fordi der er tale om selvstændige dokumenter, f.eks ansættelseskontrakter som man ikke bare kan smække op på en hjemmeside, men kræver at det er et selvstændigt, fastlåst, dokument. 

Er der nogle der har erfaringer med at bruge PDF-filer i virksomhedens kommunikation.? Fungerer PDF (A4) på tværs af enheder (mobil, tablet, computer, printere, nye som ældre enheder og på tværs af landegrænser)? Hvad synes du selv om at åbne PDF-filer fra eboks, i mails, dk-hostmaster m.m.?

Egner det sig også som ebog? 

Det kan måske lyde som et underligt spørgsmål, men når jeg skal til at erstatte en masse papir, og så skal til at sende ca. 60-90 PDF-filer om måneden ud til kunder, partnere, hjemmeside m.m. vil jeg gerne høre dine små input. 

Hilsen Sami.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

PDF er defacto standard til dokumenter , der findes næppe den enhed der ikke kan læse pdf filer

Nogle af ordelene ved pdf er at næsten et hvert fil type (Word , html , billeder etc) kan konverteres til pdf, der er større sikkerhed ved pdf (virus)

Så det er klart at foretrække frem for versions mareridtet med office / open office

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Audit Applications Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun bekræfte det Ib skriver - PDF er det eneste vej frem for dig pt.

REVISORER: undgå besvigelser og spare penge med en online bekræftelse og saldomeddelelse system! www.auditapplications.com/da

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)