Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortjeneste som distributør?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for lidt hjælp!

Jeg har lavet en distributør aftale for tekstil i sportsbranchen, jeg har lave lager omkostninger, jeg ved hvad butikker/kæder skal have i fortjeneste og jeg har også rimelig god kontrol på hvad produktet skal koste til forbruger. Det der bliver tilbage er naturligvis min fortjeneste.

Men hvad bør den være for at være "rimelig" og gennemsnitlig?

Nogen der har erfaringer fra lign brancher?

Jeg vurderer at jeg må have en fortjeneste på 30-40%, men har utrolig svært ved at få priser til butik og forbruger til at hænge sammen med den fortjeneste til mig, har forsøgt at få mere i rabat fra producent, men de mener at 30-40% i fortjeneste for en distributør er uhørt høj?

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Audit Applications Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer nok an på produktet som man har med at gøre. Jeg kunne forstille mig at 30%-40% er meget højt i tøjbranchen...  det er ca. det man får som software distributør med meget niche produkter.

REVISORER: undgå besvigelser og spare penge med en online bekræftelse og saldomeddelelse system! www.auditapplications.com/da

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Agenter har typisk 10-15% i kommission.

Distributører har typisk 20-25% i fortjeneste, dog findes der mærker, som tilbyder mere eller mindre end dette. Men de fleste ligger på dette niveau...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)