Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unoeuro webhotel forskel ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 

kan nogen lige hjælpe mig med om hvad den store forskel er på webhotellerne hos unoeuro sådan i basis

Bronze vs Pro

-------

CPU hastighed

Bronze 100%

Pro 200%

-------

Hukommelse 

Bronze 100%

Pro 200%

Søger erfaringer 

Shopsystem er Woocommence 

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke specielt skarp på det område, men jeg kan give dig et godt råd :-)

Hvis du er ved at starte noget op, så start altid med Bronze webhotellet! Man kan få lyst til at det hele skal være perfekt fra starten af, men det er slet ikke nødvendigt. Når du begynder at have 100-500 daglige besøgende på din hjemmeside, så overvej at skifte til Guld.

Guld webhotellet får tildelt flere ressourcer, og kan derfor klare flere besøgende samtidigt, har mere plads til dine filer og holder sig hurtigt når der er flere besøgende.

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovedsaglige forskel på Bronze og Pro er selvfølgelig dobbelt diskplads, men hvad du betaler den (store) prisforskel på er at du får dobbelt så meget RAM som i deres Bronze og dobbelt så meget CPU som Mathias også nævner.

Fordelen er selvfølgelig at du enten kan håndtere en del flere besøgende på din side, eller en mere ressource krævende side da du har flere ressourcer at bruge af.

Jeg kan ikke huske om det var 1 gigabyte i RAM/hukommelse som Unoeuro gav i deres Pro - men hvis Tom Sommer ser det, så kan han måske svarer på det Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lucas - Hosting4Real:
Jeg kan ikke huske om det var 1 gigabyte i RAM/hukommelse som Unoeuro gav i deres Pro - men hvis Tom Sommer ser det, så kan han måske svarer på det
Det er det, pt.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)