Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skidt og kanel til min Webshop TheDuck.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra 9270 Klarup
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 32
Fra  TheDuck.dk Aps Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino’er

 

Jeg har brug for indspark til min næsten nye webshop TheDuck.dk

Vi forhandler legetøj og tilbehør til børn & babyer 0-6 år.

 

Jeg føler dog ikke at min konvertering er helt som den ska være. Så har du 5 min til at gennem tæske min shop på skidt og kanel vil jeg være meget glad.

 

  • Bruger venlighed.
  • Nem/svær at naviger i
  • Adresse/Betalings siden
  • Layout
  • Og hvad der nu ellers måtte falde jer ind

 

Med Mange venlig hilsen Ivan Nielsen

Danmarks billigste Spanske vin. Brug koden "Amino" og få en sølv konto.

Besøg os på LacVinos.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal få nogen til at gennemgå dine tekster for småfejl.

Ellers en fin shop!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

design okay godt Smile

jeg kan klart anbefale SSL CERTIFIKAT url især når jeg ikke kan se links til siden så er siden jo helt nye og det er en stor seo fordel så få det oveni er det noget der gør kunderne mere tryg at handle på siden.

tekst forsiden er næsten på det ideel på 500 ord seo venlig altså du kan nemt komme der op , jeg kan ikke se h1 overskift få det og teksten omkring siden del den op med en h2 underoverskift , alle billeder tjekkede mangler titler på det hjælper også på teksten op ad og der mangler nogle af billederne al tekst på dem 

mange sider der i blandt denne her manglede en god lang titlen og en god meta tekst http://theduck.dk/chicco 24 tegn og meta tekst 54 tegn er for kort det ideel er 40-60 tegn titlen og meta teksten 120 - 160 tegn 

husk aldrig over 68 tegn i meta titlen enkle steder er der flere tegn denne her side blandt andet http://theduck.dk/funkybox

sociale markedsføring facebook der savner jeg en bedre del like knap siden altså en god facebook open grahp 

om jer siden har du valgt den ikke skal indekse i google meta tags er noindex,follow og meta beskrivelsen er også meget kort jeg har ikke tjekkede alle undersider om de er sat korrekt op så jeg ved ikke om der er andre undersider med det samme problem 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mai.

Fra 9270 Klarup
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 32
Fra  TheDuck.dk Aps Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for den gode gennemgang, så har jeg noget jeg kan arbejde videre med og gøre min side bedre Yes

MVH Ivan

Danmarks billigste Spanske vin. Brug koden "Amino" og få en sølv konto.

Besøg os på LacVinos.dk

Fra 9270 Klarup
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 32
Fra  TheDuck.dk Aps Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AP.

Tak for din mail, jeg er pt ikke interesseret i at lave en SEO samarbejde, dette her ikke noget med dig at gøre, men pt er midlerne begrænset så må klare mig selv;-)

Danmarks billigste Spanske vin. Brug koden "Amino" og få en sølv konto.

Besøg os på LacVinos.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ivan,

Når jeg trykker på "Hvad siger andre kunder om os", så ender jeg på fragt og vilkår siden. Nu hvor du viser 5 stjerner, så vil jeg som besøgende gerne se hvor de stjerner kommer fra. Tjekker man siden på trustpilot har du 4/5 stjerner. På Facebook har du 5 stjerner.

Jeg mangler måske noget mere farve og pang på forsiden. Jeg vil gerne guides hen mod en bestilling. Hvis det ligger i budgettet så ville jeg nok lave nogle inspirations billeder:

Ikea gør noget som dette: http://www.ikea.com/dk/da/ideas/201642_idip18a/
Biltema gør dette: http://www.biltema.dk/da/Inspiration/

Håber du kan se hvad jeg mener :D

Måske man kunne gøre lidt som CoolShop på forsiden, så man ikke ender direkte i shoppen. En forside som er farverig, og guider mig allerede fra starten.

Nu skriver du ikke hvor dine besøgende strander i processen, måske den information kunne give bedre indblik.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ivan,

Nu har jeg trukket lidt rundt på din shop. Jeg synes, at layout er tip top og den loader også rigtig hurtig.

Jeg kan ikke rigtig finde noget, at sætte en finger på.

Du skal være velkommen til, at oprette din webshop-link i mit link-katalog - http://findenwebshop.dk/

Hvis du har mulighed for, at lave et pris/produkt-feed - så kan jeg også indlæse nogle af dine produkter, og så vil de bl.a blive vist på forsiden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)