Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tæller SEO ranking ned hvis google siger siden er langsom? Google siger den er for langsom, men jeg synes den køre fint.

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til Google Pagespeed Insights, hvor højt på skalaen anbefales det så minimum at ligge? Jeg kan se, at min side ligger på henholdsvis 80 og 67 (mobil) ud af 100.

 

Mvh.

 

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:
Det er ikke helt korrekt. Pagespeed Insight måder BÅDE hastighed (f.eks. server response tid) OG optimeringsgrad. Det er helt korrekt, at det ikke måler en sidens samlede hastighed, som f.eks. Pingdomtools gør, men det er heller ikke nødvendigvis så vigtigt.
response tid er heller ikke hastighed som langt de fleste tænker hastighed. Rigtig mange i SEO branchen, og web branchen har fået den ide at den måler hvor hurtig ens hjemmeside er, og det gør den altså ikke. derfor jeg skriver som jeg gør. da det er vigtigt at folk ved at den ikke måler hastighed. 

Jep, som jeg sagde til dig forleden, så er det renderingstiden google måler på. og derfor er det vigtigt at netop blokkerende scripts og css kommer af vejen og yderligere at prioritering af synligt indhold også bliver prioriteret.

Hver gang jeg optimerer et site, og får en opgave, er det netop det problem langt de fleste bakser med, ud over selvfølgelig for store billeder og dårligt programmerede løsninger. Men den er vigtig at se på, og den er vigtig at anerkende at Google PageSpeed Insight ikke måler på om et script er reelt blokkerende, men bare måler på at det er placeret under folden. Ellers skyder man sig selv i foden. Har sagt det før også for år siden.

Jeg laver lige et eksempel for eksemplets skyld.

Mit site kim-tetzlaff.dk har jeg lige sat til udelukkende at loade scripts i bunden af sitet som i jo gør i mange tilfælde. Men de er nu engang stadig blokkerende. Fjerner jeg blokkeringen, altså ved både at have dem i bunden af sitet og loadet async. ja så skære jeg altså 500-700ms af renderingstiden på et allerede ret hurtigt site.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget af denne debat, har faktisk handlet om at du ikke kan bruge Google Pagespeed Insights som den eneste målenhed for hvad der godt.

Det anbefales at ligge på 100/100, men som jeg har været inde på, er der grænser for hvad der kan betale sig. Du skal løse så mange af de problemer der bliver nævnt, som muligt!

Som Kim bl.a. nævner, er det aller vigtigste altså renderingstiden over folden, altså hvor hurtigt brugeren kan se det indhold der vises inden man scroller nedad på siden.

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i nogle eksempler på hjemmesider som er store, men ligger på 100/100?

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, tror at meget få hjemmesider gør det. Måske Kim eller deMib har nogen de vil vise frem ;-)

Men det er jo ikke altid bedst at have den højeste score!

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har prøvet en del plug in og det eneste der fik rettet mange fejl fik speed op var W3 Total Cache , jeg har ava Premium tema det burde være et af de bedre med seo .

jeg kan se visse plug in ikke virker på siden Better WordPress Minify da der er mange forspørgleer siden er der andre der er lige så gode

kan man være sikker på at wp rocket er Kompatibel med min  version af WordPress , det koster jo penge og det retter nogle af mine fejl det håber jeg så det er pengene værd da jeg ikke har ret mange penge 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg har prøvet en del plug in og det eneste der fik rettet mange fejl fik speed op var W3 Total Cache , jeg har ava Premium tema det burde være et af de bedre med seo .

jeg kan se visse plug in ikke virker på siden Better WordPress Minify da der er mange forspørgleer siden er der andre der er lige så gode

kan man være sikker på at wp rocket er Kompatibel med min  version af WordPress , det koster jo penge og det retter nogle af mine fejl det håber jeg så det er pengene værd da jeg ikke har ret mange penge 

WP Rocket er et godt system til optimering af hastighed ja. Det der er det gode ved WP rocket, er at det er betydeligt mindre end fx W3TC, og kræver derfor ikke så meget af en server. Omvendt kommer det an på selve hjemmesiden, hvad bruger man den til og hvad vil man bruge den til. 

Set i forhold til hastighed, er AVADA nok det tema som er dårligst, det er et mega stort tema, og langt de fleste bruger kun en brøkdel af de indbyggede funktioner der er. Et langt bedre valg i de fleste tilfælde ville være et Genesis theme. også for din hjemmeside. Så hvis du vil have et hurtigt site, ville jeg starte der.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

jeg har prøvet en del plug in og det eneste der fik rettet mange fejl fik speed op var W3 Total Cache , jeg har ava Premium tema det burde være et af de bedre med seo .

jeg kan se visse plug in ikke virker på siden Better WordPress Minify da der er mange forspørgleer siden er der andre der er lige så gode

kan man være sikker på at wp rocket er Kompatibel med min  version af WordPress , det koster jo penge og det retter nogle af mine fejl det håber jeg så det er pengene værd da jeg ikke har ret mange penge 

WP Rocket er et godt system til optimering af hastighed ja. Det der er det gode ved WP rocket, er at det er betydeligt mindre end fx W3TC, og kræver derfor ikke så meget af en server. Omvendt kommer det an på selve hjemmesiden, hvad bruger man den til og hvad vil man bruge den til. 

Set i forhold til hastighed, er AVADA nok det tema som er dårligst, det er et mega stort tema, og langt de fleste bruger kun en brøkdel af de indbyggede funktioner der er. Et langt bedre valg i de fleste tilfælde ville være et Genesis theme. også for din hjemmeside. Så hvis du vil have et hurtigt site, ville jeg starte der.

1000 tak Yes

jeg har prøvet sætte nyt tema nu , det lykkes ikke der kommer ved de andre shoppen frem , jeg har slettet alle plug in der er med shop -commerce at gøre , men avada tema har lavet et andet ved ikke hvad der er installeret 

jeg ved ikke hvad skal gøre nu men må måske lige spare lidt samme så råd til rigtige gode som dig Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan ikke bare skifte tema. Når du skifter tema, skal du opsætte widgets igen, du skal opsætte forside, blogside etc.

Min anbefaling er som sagt at du går med et genesis theme. det har tilstrækkeligt med funktionalitet til at man kan få et godt SEO teknisk og responsivt design. du skal ikke bare bruge et af de standardtemaer der er i wordpress.

Samtidig når du har avada, skal du også fjerne dens engine så at sige, da det er den der trækker tænder ud.

Jeg kan desværre ikke lige hjælpe dig lige nu da jeg har masser af opgaver der skal løses.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nyt tema på nu   det er dog ikke genesis theme  men er åbenbart godt tema med hensyn hastighed den er 91 på computer nu det er jeg tilfreds  , bedre design det er en jungle finde udad hvad der er bedste, men jeg tror nu gode plug in kommer jeg også langt med 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)