Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit første affiliate site, Gaming-Stol.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Amino.

Jeg har nu fået mit første affiliate site op at køre.

Det er et simpelt site og design, som gerne skal virke indbydende for de besøgende, og sende trafikken videre til de steder jeg har fået et samarbejde omkring. Jeg har forsøgt at tilføje en del tekst således der også er indhold på sitet, i høj grad for de besøgende, men selvfølgelig også for google ;)

Er der noget som falder jer i øjne som jeg skulle have overset eller tydelige mangler for dette site?

Mit site er Gaming-Stol.dk

Mvh. Jimmi

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Audit Applications Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har lige kastet en hurtig blik og jeg synes det er svært at læse teksten pga. baggrundsbilledet. Der er også et billede som linker til: https://www.ingenco2.dk/ - jeg ved ikke om det er mening...

REVISORER: undgå besvigelser og spare penge med en online bekræftelse og saldomeddelelse system! www.auditapplications.com/da

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi,

Siden ser meget "spam"/"falsk" ud rent designmæssigt.
Jeg ville nok bruge noget tid på at få siden til at se flot og lækkert ud.
Det hele er meget klemt mellem hinanden, og siden er meget Køb,Køb,Køb på den provokerende måde (Synes jeg)
Måske mere fokus på produktet, og mindre på Køb,Køb,Køb.

Håber mine forklaringer giver mening.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 29
Fra  Opinodo.com, Intent Agency og Christinia Bryghus Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Og drop dette tag - SE's anvender det ikke længere..  og det virker spammy
<meta name="keywords" content="Gaming stol, gaming stole, gamer stol, gamer stole, ak racing stol, DXRacer stol" />

Affiliate Program: Sign op på Opinodo.com, og tjen penge når dine brugere svarer på spørgeskemaer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg savner lidt orden og struktur på siden  jeg ville vælge et tema med en menu 

teksten når den ikke optimeret er ikke fuld seo værdi når ikke bruger hele teskten igennem ligger strategien med en h1 overskrift og et par underoverskifter h2 og teksten husk hele vejen h3 og h4 

billedet tekst ikke smart rent seo der ville jeg nøjes med et normalt billedet og neden under tekst det ser også bedre ud.

generelt alle titler siden de er for korte de fleste er under 40 tegn og 

facebook få open graph derved nemmere at dele og få like til de sociale medier 

hvorfor er alt kun på forsiden lav en hjemmesiden med undersider er at klart at anbefale at forklare alt på forsiden er umuligt og der er meget mere der skal forklares end der er på forsiden , ok har meget tekst forsiden der skal bare anden struktur orden på siden 

jeg ville lave en forside med 2-4 linjer intro tekst og om forskellige emmer og linke videre til en anden underside på siden der forklare emmet bedre , dette ville jeg lave på din side det ville jeg klart anbefales  din nuværende side  den virker meste som en landings page ikke som en hjemmeside

billeder næsten alle mangler al tekst og alle jeg kiggede på manglede titler på din side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)