Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop detaljerne. Hjælp!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Tune
Tilmeldt 24. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hver gang jeg undersøger markedet for muligheder ifm. Webshop løsninger, finder jeg aldrig noget der inkludere database, hvor mine kunder har deres login. 

Det skal siges, at jeg ikke ved sindsygt meget omkring programmering, men mest bare basics.

Udover det, hvordan får man så lavet sine "terms of use" og det her med fraskrivelse af fortrydelsesret og sådanne ting?

Dernæst har jeg så en forespørgsel omkring valg af cms. Det min webshop skal kunne, groft:

Have kundelogin.

Når kunden er logget ind, skal kunden kunne købe mit digitale produkt, hvorefter det bliver tilgængeligt på min hjemmeside/ kundens profil.

Al hjælp er påskønnet

Mvh.

Jesper Thomsen

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Audit Applications Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Woocommerce (wordpress plugin) kan bruges til at sælge digital produkter. Det kan godt være at det ikke kræver kunden at logge ind, men at produktet bliver sendt som email. Men du burde kunne finde masse af info på YouTube.

Det kan godt være jeg vil få hug for at sige det, men for terms of service vil jeg nok låne fra andre som sælger lignende produkter.

Held og lykke.

REVISORER: undgå besvigelser og spare penge med en online bekræftelse og saldomeddelelse system! www.auditapplications.com/da

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Som allerede forslået i tråden, så vil jeg mene at dine behov kan dækkes med en WordPress / WooCommerce løsning. Der findes adskillige relevante plugins som vil kunne benyttes i dette regi til at skabe den løsning du måtte ønske. 

Så der har du svar på dit spørgsmål angående CMS, samt kunde login. 

Følgende er relevant at overveje i henhold til dit kundelogin: 

- Skal dine kunde se forskeillige priser? 

- Skal kunden kunne interagere med tidligere ordre mm? 

- Skal kunden kunne få adgang til skjulte produkter, eller andet skjult indhold? 

- Skal kunden opkræves noget løbende for at have dette log ind? 

Du er meget velkommen til at smide mig en uforpligtende mail i denne forbindelse. Vi har førhen udviklet lignende løsninger i WordPress på vegne af vores kunder. Jeg kan fanges pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Ha´en god aften. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)