Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indspark til Dansk Linux Webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kim,

Interessant projekt du har gang i.

Kim Domino Evers:
Folk skal IKKE vælge en Linux bærbar pga. prisforskellen til en Windows PC, men fordi en Linux PC bare er så meget mere medgørlig end f.eks. Windows 8 og 10.

Jeg er ikke slet ikke sikker på at alm bruger er enige med dig.
Din største udfordring er som jeg ser det at rigtig mange er vant til at bruge Windows og alt andet virkelig er underligt.
De problemer de løber ind i vil også komme på en linux maskine. Eller på en Mac.
Jeg tror ikke brugerne vil få mindre problemer. Problemerne vil blot ligge andre steder.

Der hvor jeg tror du har seriøst ramt hovedet på sømmet er netop manualerne. Og måske en hjælpe aftale med et par timers support pr måned eller lignende.

En af de ting der falder mig ind er at du har muligvis stirret dig lidt blind på linux fordi det er det du kender allerbedst.
Pas på din holdning ikke bliver for meget at alt andet end Linux er ubrugeligt - den fejl har jeg begået før i tiden. :-)

I øvrigt skal du passe på med at anti-virus ikke er nødvendigt. Det vil stadigvæk være nødvendigt fordi det er til alm bruger og ikke erfarne brugere der kan se forskel på hvad der kommer ind.
Og der skal bare en af de forkerte ting ind til at maskinen bliver brugt som spam central.

Jeg ser frem til at høre hvordan det kommer til at gå. :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Jeg synes du bør fremhæve nogle kontaktinfo. Pt. har man kun mulighed for at henvende sig via en kontaktform. Jeg tror der sidder mange derude, der ville ønske en synlig kontakt / "hvem står bag?" Før de gennemfører en ordre til flere tusinde kroner. 

Ellers en super fin løsning du har fået udarbejdet. Held og lykke med projektet :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

flot webshop Smile

seo problem stort ,der er duplikat indhold siden forsidens links peger på 2 ens url index.php/

forsiden har tæt ved det ideel antal ord på 500 ord så det er okay må gerne skrive mere hvis det giver mening  dog kan det meste nå ved at give al tekst og titler på billederne da det mangler på siden på mange billeder  jeg synes maærkeligt glemmer det mest forsiden titler og al tekst på billederne det er den mest vigtige side 

facebook open grahp del like mangler siden det hjælper dele din sociale medier lidt lettere 

google plus er vigtigt meget især når man får følger dette hjælper en fremad 

sikker siden meget giver også seo plus og de det hjælper også de besøgene mere tryg kan handle på siden så få en  SSL CERTIFIKAT url

siden igennem er meget tekst tomt og jeg har selv svært ved at forstå fordelen så bloggen en del på siden og bedre og længer forklaringer savner jeg på siden og længere produkt beskrivelser 

firma info brug gerne google mape på kontakt siden og skriv din adresse der det øger sidens troværdighed at kunne se kontakt info

cvr nummer øger også sidens troværdighed sæt det i fodnoten 

jeg savner flere produkter siden det håber jeg der kommer både dyrere og billigere produkter , jeg læste produkt beskrivelser jeg kunne ikke finde udad hvilke mærke det undre mig ?

hvis bygger selv for bunden af savner jeg meget det kommer frem på siden  det er  godt klaret så at selv kunne bygge computerSmile 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en gang - 1.000 takker for de mange indspark.

Jeg ved jeg har lang vej endnu - mange manglende informationere og SEO Problem (I know)... men jeg arbejder hårdt på indholdet.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Endelig nogen der officielt støtter linux. Vi bruger selv ubuntu som desktop på vores udviklings computere da det bare giver så meget mere mening at udviklings miljø ligger op ad produktions miljø så meget som muligt.

Ulempen er dog er driver siden ikke er så godt understøttet som på windows. Intels "nye" skylake chipset har voldt os en del problemer før kernel 4.5. Hvis du tilbyder din professionelle hjælp så kunne vi godt være interesseret næste gang systemerne driller. De ultrabooks du tilbyder ligner vores asus zenbooks ret meget:)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)