Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dansk webhost m. multiple domæner og DB

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

webfreelanceren - dit performance script kender jeg af gode grunde ikke, men det kan selvfølgelig give en indikation, hvis samme script afvikles forskellige steder og man måler resultatet. Det afhænger dog også meget af hvad der måles, hvordan og under hvilke omstændigheder. At sammenligne load på serverne og sige "lavest er bedst" kan du ikke bruge til noget. For at kunne sige noget intelligent om load, kræver det indsigt i en helt masse detaljer om det enkelte miljø. 

Helt enig i dine betragtninger. Som jeg skriver er det også kun et fingerpeg og ikke nogen videnskabelig test. Et højt load kan i princippet skyldes at det er en "lille" server, men hvis man er alene på serveren, er det jo dybest set en god ting. Så enig i at systemload ikke siger det store alene. Dog finder jeg det alligevel interessant, da jeg kan følge med i udsvingene og se udviklingen på serveren - bliver den f.eks. overfyldt over længere tid? Hos de 3 servere jeg tester på hos Meebox er der f.eks. en klar tendens til at der er mest run på mellem 14-16 samt om natten mellem 2-3 (backup måske?).

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

webfreelanceren:

Et højt load kan i princippet skyldes at det er en "lille" server, men hvis man er alene på serveren, er det jo dybest set en god ting. Så enig i at systemload ikke siger det store alene.

Unix load siger faktisk intet alene. Man skal vide hvor mange cores man har før load kan bruges, samtidig med det skal man også vide hvorfor man har load - snakker vi den faktiske CPU utilization, eller venter CPUen på IO fra dine disks eller din NIC - da disse også tæller med i din unix load :-)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

@Anders 

Jeg brugte jeres kontakt form, og udfyldte min email (korrekt). Hørte aldrig tilbage, mit spørgsmål dengang gik på om jeg kunne købe et domæne hos jer og så pege det på anden server, synes ikke det fremgik så klart på siden. Jeg har iøvrigt tidligere fået en kunde til at købe hos jer, og de er vist meget godt tilfreds. Kan man nemt opgradere hos jer, hvis jeg f.x. køber den premium og senere ønsker pro? 

@andre

Jo ikke super nødvendigt det skal være i DK, nu skrev jeg det for at pege tråden ind på hvad jeg søgte. Jeg ved bare svartiden på min host i US ikke er helt super fra DK. Og jeg ønsker at kunne hoste nogle kunders sider så de selv slipper for besværet med at købe host, og jeg slipper for besværet med 10 forskellige hosts. Så derfor jeg er på udkig efter een, er ellers fint tilfreds med min usa host, det er https://www.arvixe.com/

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:
Jeg brugte jeres kontakt form, og udfyldte min email (korrekt). Hørte aldrig tilbage, mit spørgsmål dengang gik på om jeg kunne købe et domæne hos jer og så pege det på anden server, synes ikke det fremgik så klart på siden. Jeg har iøvrigt tidligere fået en kunde til at købe hos jer, og de er vist meget godt tilfreds. Kan man nemt opgradere hos jer, hvis jeg f.x. køber den premium og senere ønsker pro? 

 

Hej Stig.

Kan klart anbefale Meebox, har lige haft en support sag, og fik svar i løbet af få minutter og problemet var løst efter et kvarter.

Bruger deres Premium 2 webhotel, hvor der kan have op til 5 domæner uden problemer. Har kunder som også kører på deres Pro, har aldrig haft nedetid på dem.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)