Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl og mangler af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 16
Indlæg ialt: 20
Fra  www.Cherries.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

jeg driver webshoppen www.cherries.dk

Nogen af dagene kommer vi op på 10% gennemførte ordre og så er der dage hvor der kun kommer 0,5-1% gennemførte ordre!?

Vi kører marketing kun FB og SEO.

Hvad kan det være?? nogen der gider og checke siden og komme med noget feedback??

Hilsen Mohsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mohsen,

Jeg tænker, at knappen "tilføj i kurv" under de forskellige produkter kan være mere tydelig og PANG, KØB MIG!

Jeg kan ikke umiddelbart vedhæfte et billede, så jeg kunne vise dig det... Jeg prøver senere. :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Køre jeres markedsføring på FB konstant samme leje? 

Forskelligeheder i konverteringsraten skyldes tit variation i trafikilderne. Hvis I eksempelvis køre en bred kampagne på FB vil trafikken være mindre relevant, end en målrettet. Håber du forstår mit eksempel :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes mangler noget sammenhænge i designet især forsiden der er store mellemrum der 

lidt intro tekst forsiden og 3-5 linjer tekst sammenhænge siden intro tekst klar fordel og huske h1 overskriftter engang og underoverskifter  h2 og teksten h3 h4 og næsten alle billeder mangler al tekst og titler det burde med få linjer tekst og udnytte billederne få siden op på det optimale antal ord forsiden på 500 ord  dette vil også medføre mere trafik siden.

forsiden mangler god titlen og meta beskrivelsen dette mangle medføre en del tabt trafik organiske resultat som er gratis 

jeg savnes lidt interne links siden i stedet for xlm mape kunne du lave en manuel site mape siden , dog kunne også overveje et andet cms wordpress og andre systemer ping nye sider derved kommer der lidt lettere udenfra komme interne links derved ser jeg mere problemet i cms systemet 

lettere indeks kategorier organiske trafik lav øverst en god tekst om dette produkt kategorien 

google plus er en stor fordele på siden 

mere sikker siden med SSL CERTIFIKAT url er lille seo fordel og kunderne føler sig mere tryg at handle på din side .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)