Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge online?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg er en dreng på 18 som pt bare går hjemme og i det sammenhæng mangler jeg penge da jeg ikke har nogle indtægter, hvilke online metoder kan jeg benytte for at tjene penge? Gerne småt som stort er villig til at bruge 70 timer om ugen og jeg er klar til at sætte mig ind i diverse ting alt hjælp modtages!

Tak på forhånd :)

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, 

Jeg kan godt lide dit engagement og villighed til at give den en skalle. Hvis du er god til at skrive artikler og vigtigst, kan lide det, er du velkommen til at sende mig en PB. Måske kan vi finde ud af noget, der kan give en indtægt. 

Tilmeldt 23. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv hvad, du er god til.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Hvis du er villig til at bruge 70 timer om ugen - og med dit fantastiske engagement - hvorfor så ikke blive iværksætter?

Der er mange muligheder for at starte et projekt for næsten ingen startkapital; under 500,-. 

Desuden, som der er blevet skrevet, hvad er du god til? Så kan vi måske hjælpe dig endnu bedre, hvis vi ved lidt mere om, hvor dine kompetencer ligger, og hvordan de er fordelt. :-)

+ ikke bare det, som du er god til, men også hvad du kan lide; salg? Design? Sport? You name it. Der er helt sikkert en mulighed for dig i det marked, som du har interesse indenfor.

Held og lykke!

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter!

Tue Lindblad har skrevet en rigtig god artikel om at tjene penge online: http://onlinebijobber.dk/tjen-penge-online/

Om ikke andet, så er den i hvert fald meget motiverende og giver måske også lidt inspiration til hvordan man kan tjene penge. Håber det hjælper dig lidt på rette vej ;-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv meget gerne 3-5 ting du gerne vil arbejde med?

Vil du være selstændig eller vil du have et arbejde hos en og arbejde hjemmefra til fast timeløn?

Give lidt kulør, så dukker der sikkert nogle gode forslag op...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)