Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du den jeg søger?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er! 

Jeg er midt i opstart af egen virksomhed, som bare 18-årig. Jeg leder efter en person som har ekspertise inden for bageri industrien. 

Jeg skal åbne et bageri, med et bestem anderledes koncept som i den grad vil differentiere 'os' fra andre bagerier. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad søger du konkret? Jeg har igennem en årrække været tilknyttet en af Europas største bagerikoncerner, og arbejdet på tværs af koncernen. Ellers kender jeg en del bagere og fagprofessionelle igennem mit virke.

Tilmeldt 23. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger svar på en masse spørgsmål. Det er alt fra hvilke maskiner der er mest hensigtsmæssige. Behøver man cetifikat eller andet af en art? Hvor stort budget kræver det CA. ? Osvosv. 

Tilmeldt 29. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kun et råd !

Pas på pengene, prøv om i kan finde brugt udstyr, lej lokaler ikke køb, man kan hurtigt bruge alle de penge men ikke har tjent endnu

4mobil.dk  Jim

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

FutureProfit:

Jeg søger svar på en masse spørgsmål. Det er alt fra hvilke maskiner der er mest hensigtsmæssige. Behøver man cetifikat eller andet af en art? Hvor stort budget kræver det CA. ? Osvosv. 



Maskiner findes en række udbydere - Schur f.eks. - Du kan evt. deltage på messer for produktion / robotter. Der er én i Herning f.eks.

Certifikater og dokumentation afhænger helt af varerne.

Budget for at deltage i industrien er større millionbeløb - du kan evt. læse nærmere om industrien her: http://www.bakingeurope.eu eller på Euromonitor, hvis du vil have talmateriale.


Er du sikker på, at du taler om industriel produktion? Eller tænker du på en håndværksbager?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)