Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg godt fra start ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg er en kreativ sjæl på 21, som vildt gerne vil få mine designs ud det danske land.
 Det jeg laver er en slags mandala'er, som jeg tegner og maler på alt hvad jeg kan få fingrene i, det er lige fra kopper til på vægge og stof, og heraf har jeg fået meget positiv respons.
Derfor var det min ide (og drøm) få det ud på marked så andre også kunne nyde mine kreationer...

Det jeg søger herinde er et netværk som kan hjælpe mig og give mig gode råd til, hvordan jeg anskaffer mig de rigtige materialer og "udgangs porte" til mit mærke og produkt.

Håber der er nogen som har nogle gode ideér eller input.

Her er et lille indblik, hvad det er jeg laver:

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - k*** det ser pænt ud! :-)

Du kunne lave en hjemmeside, som kunne have en betalingsløsning også? Hvor folk kan læse om dig, se dine ting og måske købe noget af dig? 

Held og lykke. 

Tilmeldt 23. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

mange tak for tilbagemelding ! :-)

Jeg har selv overvejet at opstarte en hjemmeside, men problemet ligger i at jeg ikke ønsker at anvende andres produkter til mit ejet salg - fx kopper.

Derfor søger jeg fx en keramiker el. lign., der gerne vil ligge produkter til mit design.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver god mening.

Må jeg spørge; hvordan kan det være, at du ikke ønsker at købe f.eks. kopper og male dem, hvorefter du videresælger dem?  :-)

Tilmeldt 23. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også det tanken er, men benspændet ligger i at jeg ikke bare kan gå ned i en butil og købe nogle kopper, da der så vil være ens andens mærke på. Det vil jeg helst undgå:)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har vel muligheden for at købe et stort parti hvide kopper ind, som du kan male på? :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at kontakte Designer zoo i KBH, det kunne være de var interesseret i at sælge dine produkter. www.dzoo.dk

Med hensyn til kopper vil det nok være alt for omkostningstungt at håndmale dem, så slut produktet vil blive for dyrt. Du bør nok arbejde hen imod f.eks at du får lavet transfers af dit design som så kan brændes fast på keramikke, porcelæn eller glas

www.leipold-international.de 

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)