Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog på egen side - SEO fordele

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop oprettet en blog på min side for SEO optimering. (domæne.dk/blog-tekst.html)

Jeg påtænker følgende i hvert indlæg:

500-1000 ord.

Overskrift (H1) med mindst ét keyword.

Et par H2/H3 i indlægget med mindst ét keyword.

Vigtigste keywords nævnt 1-10 gange pr. indlæg.

Interne links til varekategorier (1-2 links pr. kategori pr. indlæg).

Letlæseligt indlæg for brugeren.

 

Andet jeg skal være opmærksom på?

 

Mvh.

 

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er selvfølgelig super godt at være opmærksom på, at der skal indgå keyword i det stykke tekst, som du vil producere!

Man skal dog være opmærksom på, at det ikke bliver for meget ost med ost på, hvis du forstår; det kan være træls for læseren! Fisker Larsen fisker fisk fra sin fiskerbåd........

Held og lykke med bloggen!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mynewart.dk:

Jeg påtænker følgende i hvert indlæg:

500-1000 ord.

Overskrift (H1) med mindst ét keyword.

Et par H2/H3 i indlægget med mindst ét keyword.

Vigtigste keywords nævnt 1-10 gange pr. indlæg.

Interne links til varekategorier (1-2 links pr. kategori pr. indlæg).

Letlæseligt indlæg for brugeren.

Så er du ihvertfald rigtig godt på vej.
Du kan vælge at fokusere lidt mere på emner i stedet for keywords. Derudover kan du kigge på strukturerede data og ekstern linkbuilding.

God fornøjelse

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på du ikke bliver for teknisk fokuseret - fokuser på at skrive nogle skide gode indlæg, der inspirerer og engagerer dine besøgende og giver dem lyst til, at dele dine indlæg og kommentere på dem. Det er meget mere vigtigt end om du lige får gentaget dit vigtigste keyword, eller om du glemmer et par H-tags :-)

Ofte vil en lidt sjov, skæv eller provokerende vinkel på et emne skabe større opmærksomhed, engagement og naturlige links. Husk, at både dem der linker til dig eller omtaler det du skriver og synes du er helt fantastisk og dem der gør det fordi de synes du tager helt fejl, eller er en idiot, tæller med i Google som "votes of confidence". 

I forhold til teksterne så er det også vigtigt at huske på, at det ikke bare er dit keyword der har betydning, men i høj grad også hvordan de andre ord - der beskriver dit keyword bruges. Brug logiske synonymer og forklaringer der kan være med til at gøre det lettere for både søgemaskiner og brugere, at forstå meningen og sætte det ind i den rette kontekst. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok skrive nærmere 2000 ord og sørge for at få delt indlægget bagefter på Google +,Facebook og andre steder plus smide det i ens nyhedsbrev så man får nogle læsere forbi indlægget.

Godt indhold er ikke nok i sig selv, folk skal os vide det findes

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)