Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min første webshop & mit første egenudviklet software :o)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 43
Fra  NOVIX IVS Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Tak for feedback. 

Har lige læst lidt op på om "currency symbol", skal stå før eller efter prisen.

I USA skal det stå før, men i Frankrig skal det stå efter, det samme gør sig gældende for det meste af Europa og jeg kan kun sætte en standard. 

Så hvad der er bedst er et rigtig godt spørgsmål? Måske jeg skulle ændre det så jeg ikke skræmmer de "Amerikanske" kunder væk Cool, de er trods alt en stor det af de besøgende.

Teksten på supportsiden skal selvfølgelig rettes til så den afspejler det valgte sprog, det vil jeg straks gå igang med.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

god ide dette produkt Smile

generelt siden igennem mangler der tekst forsiden eller i det mindste blog indlæggene er der tekst på de fleste blog indlæg er under som er det absolut mindste skal være som er  300 ord og slet ingen det ideel på mindste 500 ord  tekst er vigtigste i seo uden tekst kommer man ikke frem i det organiske søge resultat så lav mindste 10 blog indlæg på mindste 500 ord 

Ved skrivning tekster husk en h1 og en underoverskrift h2 og teksten h3-h4 

alle billederne mangler næsten titler på siden de fleste har al tekst på siden 

generelt mangler alle sider meta beskrivelsen titler og meta tekst selv forsiden mangler den har kun 22 tegn ideel vil være 60 tegn og 120 tegn til 160 tegn i meta teksten 

Din side er ikke mobil venlig når jeg prøvede på in mobil var siden alt for lille til kunne se noget  der findes Wordpress plug in der gør sider mobil venlig 

Din siden mangler facebook mangler begge facebook knapper  like del og del og altså et godt sociale medie Wordpress plug in 

Google plus mangler også del og følge det giver ekstra plus på siden

Hvis i har et cvr nummer ville jeg sætte det i fodnoten på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Køge
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 43
Fra  NOVIX IVS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HEj 

Mikael christiansen:

god ide dette produkt Smile

generelt siden igennem mangler der tekst forsiden eller i det mindste blog indlæggene er der tekst på de fleste blog indlæg er under som er det absolut mindste skal være som er  300 ord og slet ingen det ideel på mindste 500 ord  tekst er vigtigste i seo uden tekst kommer man ikke frem i det organiske søge resultat så lav mindste 10 blog indlæg på mindste 500 ord 

Ved skrivning tekster husk en h1 og en underoverskrift h2 og teksten h3-h4 

alle billederne mangler næsten titler på siden de fleste har al tekst på siden 

generelt mangler alle sider meta beskrivelsen titler og meta tekst selv forsiden mangler den har kun 22 tegn ideel vil være 60 tegn og 120 tegn til 160 tegn i meta teksten 

Din side er ikke mobil venlig når jeg prøvede på in mobil var siden alt for lille til kunne se noget  der findes Wordpress plug in der gør sider mobil venlig 

Din siden mangler facebook mangler begge facebook knapper  like del og del og altså et godt sociale medie Wordpress plug in 

Google plus mangler også del og følge det giver ekstra plus på siden

Hvis i har et cvr nummer ville jeg sætte det i fodnoten på siden 

Hej Mikael
Alt hvad du skriver er på vej, men god huskelist du har givet mig.
Jeg må vist se at komme igang, der er langvej endnu.
//Henrik
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Audit Applications Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom lige til at tænke på at (mig bekendt) skal du kun opkræve moms ved salg af software i DK. Hvis du sælger til EU, kræver det bare at din kunde angiver deres VAT # og ved salg i udlandet skal der ingen moms på.

REVISORER: undgå besvigelser og spare penge med en online bekræftelse og saldomeddelelse system! www.auditapplications.com/da

Fra Køge
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 43
Fra  NOVIX IVS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Travis Campbell:

Jeg kom lige til at tænke på at (mig bekendt) skal du kun opkræve moms ved salg af software i DK. Hvis du sælger til EU, kræver det bare at din kunde angiver deres VAT # og ved salg i udlandet skal der ingen moms på.

Jep, det er et kaos at holde styr på, loven kræver at man tjekker op på om det er et gyldigt VAT ID og om det passer sammen med faktura adressen osv.

Følgende plugin er installeret til denne del:

https://www.simbahosting.co.uk/s3/product/woocommerce-eu-vat-compliance/

Samt indberetning af ONE STOP MOMS, som gælder elektroniske ydelser der sælges til private forbrugere i EU.

Men ja der er ingen der siger det skal være let at tjene penge..

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)